Web Analytics Made Easy - Statcounter

باسم قاسم، مربی باسابقه عراقی و سرمربی سابق تیم ملی فوتبال این کشور در مصاحبه با شبکه «کووره» عراق به انتقاد از تیم ملی با هدایت کاتانچ پرداخت و گفت: با نگاه به نتایج کلی تیم ملی در انتخابی جام جهانی متوجه می شوید نتایج خوبی کسب شده است اما وقتی به عملکرد عراق در این بازی نگاه می کنید که کاتانچ نتوانسته هویت تیم ملی عراق را در آسیا نشان دهد و سبک بازی خوبی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در دیدار با ایران نیز چون رقیب بعد از رفتن کارلوس کی روش تحت فشار است و نتوانسته به روند پیروزی برگردد و دلیل اصلی این پیروزی می توان گفت شرایط بد ایران بوده است.

عراق یکی از رقبای ایران در انتخابی جام جهانی 2022 است. این تیم اکنون با کسب 11 امتیاز صدرنشین گروه است. بحرین با کسب 9 امتیاز دوم است. تیم ملی کشورمان با کسب 6 امتیاز در رده سوم این گروه قرار دارد.

256 251

کد خبر 1363409

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۲۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم

در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس، تیم منچسترسیتی مهمان ناتینگهام فارست بود که با دو گل به پیروزی رسید.

منچسترسیتی در این بازی با گلزنی مدافع کروات خود، یوشکو گواردیول در دقیقه ۳۲ پیش افتاد و با گل مهاجم نروژی‌اش ارلینگ هالند در دقیقه ۷۱ کار را تمام کرد.

شاگردان گواردیولا با این پیروزی ۷۹ امتیازی شدند و با یک بازی و یک امتیاز کمتر نسبت به آرسنال صدرنشین در رتبه دوم هستند. ناتینگهام فارست هم با ۲۶ امتیاز هفدهم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • صنعت مس کرمان، قهرمان لیگ هندبال شد
  • روایت هجرت اجباری ابوالرضا(ع) از مدینه به عراق
  • پیروزی تیم ملی امید آقایان و تیم ملی بانوان در مسابقات خانتی مانسیسک در دور هشتم
  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • لیگ NBA| پیروزی لیکرز با آمار خیره‌کننده دیویس
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • سرمربی تایلند: ایران نتوانسته راحت رقبا را شکست دهد
  • روایت سرمربی سپاهان از مسلمان شدن و ازدواج با خانم بازیگر