Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-08@19:34:25 GMT

ضدعفونی و میکروب زدایی متناوب شهر قزوین

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۲۴۹۵۷

ضدعفونی و میکروب زدایی متناوب شهر قزوین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ مجتبی منتظری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین، گفت: همچون روزهای گذشته ادامه عملیات عفونت زدایی و گندزدایی معابر و خیابان‌های پرتردد شهری توسط اکیپ های عملیاتی سازمان آتش‌نشانی انجام می شود.
وی خاطرنشان کرد: از ساعت۲۳ هرشب تعداد پنج دستگاه واحد سبک خودروی به همراه پرسنل عملیاتی سازمان عملیات گندزدایی، عفونت کشی و میکروب زدایی معابر و تقاطع های پر تردد شهری را انجام خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود :آتش نشانان شب گذشته نیز از چهار راه نادری-بوعلی تا تقاطع دادگستری و همچنین تقاطع بوعلی-پادگان تا تا چهارراه نادری و در ادامه خیابان فلسطین تا میدان حسن پور را مورد عفونت زدایی قرار دادند.
وی ادامه داد: ناحیه های منفصل دانش و ناصرآباد توسط نیروهای عملیاتی سازمان آتش نشانی قزوین ضدعفونی می شود.
ریاست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین با تاکید بر این که شهروندان ضمن رعایت بهداشت فردی، از ترددهای غیر ضروری پرهیز کنند، افزود: چنانچه مجبور به خروج از منزل شدید، حتما از ماسک و دستکش یک بار مصرف استفاده کرده و در خصوص رعایت بهداشت و توصیه های ایمنی حداکثر دقت و توجه را داشته باشید.

46

کد خبر 1363481

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین سازمان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۴۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جست‌وجو برای یافتن دختربچه غرق شده در گاماسیاب ادامه دارد | این شهر غواص ندارد؟

به گزارش همشهری آنلاین،صدها نفر در جستجوی کودک ۶ ساله نهاوندی که در رودخانه گاماسیاب غرق شده است، مشغول هستند اما متاسفانه با وجود تلاش‌های هلال احمر و آتش نشانی باید غواص وارد رودخانه شود ولی در نهاوند غواص و یا لباس غواصی وجود ندارد.

به گزارش تسنیم، از هلال احمر و آتش نشانی کاری بر نمی‌آید، اهالی روستاهای فیازمان، توکه و مردم اطراف در گوشه گوشه رودخانه در حال جست‌وجو هستند.

با وجود گذشت ۴ ساعت از این اتفاق هنوز خبری از امداد و نجات استان و حضور غواص‌ها از همدان نیست.

کد خبر 850242 منبع: تسنیم برچسب‌ها استان همدان خبر مهم حوادث ایران

دیگر خبرها

  • نخستین بانوان آتش‌نشان خاورمیانه بازنشسته شدند
  • اصلاح حادثه خیزترین تقاطع جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد
  • وقوع ۶۷ مورد حادثه در پی توفان سبزوار
  • مهار آتش سوزی در فروشگاه پلاسکو در هسته مرکزی شهر اهواز+عکس
  • جست‌وجو برای یافتن دختربچه غرق شده در گاماسیاب ادامه دارد | این شهر غواص ندارد؟
  • ۹ توصیه ایمنی مهم آتش نشانی در پی بارش باران و وزش باد شدید در مشهد 
  • مرگ دردناک مرد ۷۰ساله در عمق چاه زمین کشاورزی شهر ری
  • فوت مرد میانسال به دنبال سقوط در چاه
  • جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار
  • آب چاه بخوریم یا آب معدنی؟ / ضدعفونی آب لوله کشی با اشعه ماورای بنفش