Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: براساس تدابیرستاد پشتیبانی و مقابله با کرونا خراسان شمالی، محوطه سازی احداث بیمارستان صحرایی توسط سپاه در بیمارستان امام حسن(ع) بجنورد برای مواقع بحران آغاز شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار ابوالقاسم چمن، فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک با اشاره به اینکه همه امکانات بسیج و سپاه در خدمت مردم و دستگاه های اجرایی به ویژه دانشگاه علوم پزشکی است، اظهار داشت: از هیچ کوششی برای تامین سلامت مردم فروگذار نخواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج همواره فدایی مردم و نظام بوده ومردم بزرگترین سرمایه نظام و انقلاب هستند، گفت: در ستاد پشتیبانی و مقابله با کرونا استانداری خراسان شمالی، تدبیراولیه بر این اساس بود که مجموعه سپاه استان، مرکزی را برای قرنطینه احتمالی افزایش ناگهانی بیماران داشته باشند تا در صورتی که افزایش تعداد بیماران از کنترل خارج شد آمادگی مقابله با بدترین شرایط را داشته باشند.

سردار چمن اضافه کرد: در حال حاضر با رعایت نکات بهداشتی توسط مردم و توصیه های بهداشتی وضعیت استان در شرایط بحرانی قرار ندارد، اما نیازمند مراقبت بیشتر هستیم و از این جهت باید آمادگی لازم در شرایط سخت را در نظر داشته باشیم.

وی با بیان اینکه ظرفیت های سپاه استان در اختیار دستگاه های مربوطه قرار داده شده و بازدیدها توسط دانشگاه علوم پزشکی و معاونت ها از سالن های ورزشی و مجموعه های آموزشی انجام شده است، خاطرنشان کرد: تدابیرستاد پشتیبانی و مقابله با کرونا بر این شد که در بیمارستان امام حسن(ع) بجنورد ظرفیت احداث بیمارستان صحرایی آماده باشد.

سردار چمن اضافه کرد: از امروز مجموعه سپاه با همکاری معاونت بهداشت و درمان ومعاونت غذا و دارو در محوطه بیمارستان امام حسن زیرسازی محوطه جهت برپایی بیمارستان صحرایی را آغاز کرده است.

فرمانده سپاه جوادالائمه استان در تشریح انتخاب محوطه بیمارستان امام حسن جهت برپایی بیمارستان صحرایی افزود: با هدف مدیریت یکنواخت در بیمارستان، محدودیت در تردد و کنترل بیماری و کاهش انتشار این بیماری به کمترین حد ممکن این فضا جهت برپایی بیمارستان صحرایی انتخاب شد.

وی ادامه داد: امروز تعداد 100 تخت بیمارستانی با هدف بالابردن ظرفیت تخت های این بیمارستان به مجموعه اضافه شد که در صورت افزایش نیاز بیمارستان صحرایی در قالب دو چادر با ظرفیت 100 تخت تجهیز و به مجموعه علوم پزشکی تحویل داده خواهد شد.

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

کلیدواژه: بیمارستان امام حسن بیمارستان صحرایی خراسان شمالی علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۹۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز یکشنبه دانشجویان، اساتید، کارکنان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی آبادان با برگزاری تجمعی در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه، نسل‌کشی بی‌رحمانه صهیونیست‌ها را محکوم کردند.

همچنین در این تجمع حاضران با سردادن فریاد «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» حمایت خود را از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا اعلام کرده و از برخورد خشن پلیس این کشور با اعتراضات اعلام انزجار کردند.

کد خبر 6091022

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ در دهستان شلیل
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • حضور بیش از ۲۷۰ نفر از کادر پزشکی لرستان در بیمارستان تخصصی دلفان
  • برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان