Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه آمریکایی به نقل از برخی منابع مدعی شده ۱۱ نفر در حمله راکتی چهارشنبه به پایگاه «التاجی» زخمی شده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک مقام ائتلاف تحت رهبری آمریکا در گفت‌وگو با «سی‌ان‌ان» مدعی شده ۱۱ نفر در حمله راکتی به پایگاه «التاجی» در شمال بغداد زخمی شده‌اند. 

این مقام ائتلاف مدعی شده دست‌کم ۱۵ راکت به سمت پایگاه التاجی که نظامیان آمریکایی در آن حضور دارند شلیک شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی درباره اینکه افراد زخمی‌شده تبعه چه کشور یا کشورهایی هستند اظهارنظر نکرده است. 

منابع عراقی شامگاه چهارشنبه (۲۱ اسفند) از شلیک چندین فروند راکت کاتیوشا به پایگاهی که نظامیان آمریکایی در آن حضور دارند، خبر دادند.

گروه رسانه‌ای الاعلام الحربی عراق گزارش داد که این راکت‌ها به پایگاه آموزشی «التاجی» واقع در شمال بغداد اصابت کرده، ولی تلفاتی نداشته است.

نیروهای امنیتی عراق خودرویی را که این راکت‌ها از آن شلیک شده است، کشف و ضبط کرده‌اند. هنوز مشخص نیست چه کسی یا گروهی اقدام به شلیک این راکت‌ها کرده‌اند.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: عراق آمریکا سی ان ان رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۲۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب الله لبنان به میرون

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از کانال تلگرامی ستاد اطلاع رسانی جنگ مقاومت، در این بیانیه آمده است: در حمایت از مقاومت و ملت قهرمان فلسطین در نوار غزه و در پاسخ به تعرض دشمن صهیونیستی به مناطق مسکونی جنوب لبنان به ویژه در شهرک‌های «القوزح»، «مرکبا» و «صربین»، رزمندگان مقاومت اسلامی شهرک صهیونیستی «میرون» و شهرک‌های اطراف آن را با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف قرار دادند.


شب گذشته، هواپیما‌های جنگی رژیم صهیونیستی، خانه‌ای را در شهرک «صربین» در جنوب لبنان بمباران کردند. در این حمله، دست کم ۹ نفر زخمی شدند که حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است. دو نفر از زخمی‌های این حمله، آوارگان سوری ساکن این شهرک هستند.

دیگر خبرها

  • تاکید عراق برلزوم افزایش همکاری‌ها برای متوقف کردن جنایات تل‌آویو
  • حوادث ترافیکی در ایران سالانه منجر به ۷۰۰ هزار زخمی می‌شود
  • حمله موشکی حزب الله لبنان به میرون
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ۳۰موشک به پایگاه میرون صهیونیستی
  • شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی
  • سرنگونی پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک دو موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • سرنگونی پهپاد 30 میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک ۲ موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • حمله راکتی حزب‌الله به مقر تیپ «حرمون» ارتش اسرائیل
  • شواهد جدید از به گلوله بستن مردم توسط آمریکایی‌ها در کابل