Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام صبح امروز پنجشنبه ۲۲ اسفند ماه در نشست فوق العاده ستاد استانی مبارزه با کرونا که در حاشیه برنامه ویدئو کنفرانس با وزیر بهداشت و درمان و رئیس ستاد ملی مبارزه با کرونا که با حضور استانداران و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور برگزار شد، بر ضرورت ثبت‌نام مردم استان در سامانه طرح غربالگری الکترونیکی کرونا ویروس تاکید کرد و گفت: شهروندان عزیز ایلامی با مراجعه به سامانه salamat.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

gov.ir و تکمیل اطلاعات خواسته شده گام بلندی در ارتقاء سلامت استان و شکست ویروس کرونا بردارند.

او در ادامه از استقبال ۱۶ هزار نفری ایلامیان از طرح غربالگری کرونا خبر داد و افزود: از این میزان تنها ۱۰ نفر مشکوک به کرونا بوده که بستری و تحت مداو قرار گرفتند.

استاندار ایلام اضافه کرد: مردم با ثبت نام در این سامانه، ستاد استانی مبارزه با کرونا را در پیشگیری، شناسایی و مراقبت افراد جامعه در مقابل بیماری کرونا یاری خواهند کرد.

او در ادامه بر طرح قرنطینه خانگی در استان نیز تاکید کرد و گفت: استان آمادگی خدمات دهی مطلوب بهداشتی و درمانی به افراد مشکوک به علائم کرونا در قرنطینه خانگی را دارد.

استاندار ایلام ادامه داد: اجرای این طرح در استان می‌تواند راه ما را در کنترل و درمان سریعتر بیماری کرونا کوتاه‌تر کند.

رئیس ستاد مبارزه با کرونا در استان از مردم، کنشگران فضای مجازی و رسانه‌های استان به خاطر استقبال گسترده از پویش‌های مردمی درخانه بمانیم، چادر نزنیم، نه به چهارشنبه سوری،  نه به پنجشنبه آخرسال و ... تشکر کرد و بیان کرد: امروز شاهد عزم جدی مردم استان برای در خانه ماندن و شکستن زنجیره انتقال بیماری کرونا هستیم که این یک خبر خوشحال کننده است که بایست با شدت بیشتر ادامه یابد.

او در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه عوامل و دست اندر در ستاد استانی کرونا به ویژه دانشگاه علوم پزشکی استان، تاکید کرد: خوشبختانه امروز وفاق و همدلی کم نظیری در سطح استان برای پیشگیری و غلبه بر بیماری کرونا شکل گرفته است.

سلیمانی دشتکی در ادامه از آماده شدن ۴۵۰ تخت بیمارستانی در استان خبر داد و افزود: با آماده شدن دو بیمارستان صحرایی آمادگی و ظرفیت استان برای روبه رو شدن با هر شرایط احتمالی بالا رفته است.

او در پایان از تلاش گسترده در جهت بالا رفتن ظرفیت استان برای تولید ماسک، پد الکلی و لباس بیمارستانی خبر داد و اضافه کرد: البته تهیه اقلام پزشکی بایست به تایید دانشگاه علوم پزشکی استان برسد و دوستان در این حوزه نظارت و اهتمام جدی داشته باشند.

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا پیشگیری از کرونا طرح غربالگری مبارزه با کرونا بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۶۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است

به گزارش خبرنگار مهر یوسف، نوری پیش از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان با تقدیر از مشارکت خوب مردم استان در انتخابات اسفند سال گذشته تاکید کرد انتخابات پیش روی نیز باید بدون نقص برگزار شود.

وی صیانت از آرای مردم را مسئله مهم بیان کرد و دخالت مسئولان را در انتخابات پذیرفتنی ندانست و افزود: انتخابات باید باشکوه‌تر در استان برگزار شود.
وی تصریح کرد تمامی فرایندهای انتخابات تسط مردم و هیئت‌های اجرایی انجام می‌شود.

قاسم عزیززاده گرجی رئیس ستاد انتخابات مازندران نیز شمار واجدان شرایط رأی دادن در حوزه انتخابیه قائمشهر سوادکوه سوادکوه شمالی سیمرغ و جویبار را ۳۷۰ ۱۴۰ نفر اعلام کرد و گفت ۴۱۶ رأی مردم این حوزه را جمع آوری می‌کند.

وی با بیان اینکه میزان مشارکت مردم در مرحله اول انتخابات گفت تعداد صندوق‌های روستایی ۲۲۱ شعبه است.

کد خبر 6098093

دیگر خبرها

  • آبان ماه ایستگاه پایانی جهت تکمیل بیمارستان‌های بندرعباس و میناب
  • اعلام آماده باش مدیریت بحران آذربایجان شرقی
  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است
  • کمیسیون اصل ۹۰ پیگیر اجرایی شدن سامانه ستاد
  • بررسی عملکرد سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در کمیسیون اصل نود
  • انتظار ۵ ساله مردم شهر جدید سهند برای احداث بیمارستانی مجهز
  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند