Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@07:40:40 GMT

27درصد کاهش ترددهای جاده ای قزوین به علتکرونا

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۳۸۲۹۳

27درصد کاهش ترددهای جاده ای قزوین به علتکرونا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ جواد حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین  افزود: طی این مدت ۱۰میلیون و ۴۸۲هزار و ۷۹۶تردد در سطح راه های ارتباطی استان ثبت شده در حالیکه این میزان تردد در مدت مشابه سال گذشته ۱۴میلیون و ۳۳۵هزار و ۹۴تردد بوده است.
وی اضافه کرد: این کاهش در حالی است که قزوین با قرار گرفتن در کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب مسیر ارتباطی بیش از 12استان کشور بوده، به ویژه آنکه  اسفند از پر ترافیک‌ترین ماه های سال این استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حق لطفی تاکید کرد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، اقدامات مختلفی نیز در پایانه‌های استان از جمله ضدعفونی کردن اتوبوس‌ها، سمپاشی پایانه‌ها و غربالگری مسافران ورودی به طور مستمر در حال انجام است.
به گفته وی، در همین راستا، پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی با ناوگان حمل و نقل عمومی که از ۱۲اسفندماه آغاز شده بود نیز منتفی شده است.
حق لطفی از شهروندان استان خواست تا با توجه به وضعیت حساس کشور به لحاظ شیوع ویروس کرونا، این بیماری را جدی گرفته و از انجام سفرهای غیرضروری در هفته های آینده و ایام نوروز نیز پرهیز کنند.

48

کد خبر 1364004

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۸۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«عشق ناباور» با رهنمودهایی از محمدرضا لطفی شنیدنی شد

آلبوم «عشق ناباور» با آهنگسازی پیمان خازنی و صدای عمران درویش به مرحله تولید رسید و به زودی وارد بازار می‌شود.

به گزارش ایسنا، هانا استیفایی مدیر هنری این پروژه گفت: آلبوم «عشق ناباور» شامل ۱۰ قطعه و بر اساس موسیقی ایرانی شکل گرفته است و خواننده این اثر از مکتب‌خانه میزرا عبدالله برگرفته از رهنمودهای محمدرضا لطفی موسیقی را آموخته است.

وی با بیان اینکه از ترانه‌های امروز برای این اثر بهره گرفته شده، ادامه داد: مراحل ضبط با اشعاری از امیر ارجینی و احسان افساری در استودیو هنر پایان یافته است.

استیفایی توضیح داد: در آهنگسازی این آلبوم از موسیقی ایرانی و ارکستر سازهای ایرانی و کلاسیک استفاده شده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد
  • «عشق ناباور» با رهنمودهایی از محمدرضا لطفی شنیدنی شد
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین در آزادراه‌های البرز
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده هراز
  • نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است / کاهش جمعیت در مرکز استان
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه تهران - کرج
  • ترافیک نیمه سنگین در جاده های قزوین
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • ورزش و کاهش وزن نخستین اقدام برای درمان کبد چرب
  • جاده‌های خراسان شمالی لغزنده است