Web Analytics Made Easy - Statcounter

علاوه بر اضطراب مردم از شیوع بیماری کرونا، کمبود اقلام بهداشتی در داروخانه‌ها نیز سبب شده تا مردم بیش از پیش نگران سلامتی خود باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه در پی وقوع بحرانی که کرونا ویروس در نقاط مختلف کشور و به تبع آن در آذربایجان غربی ایجاد کرد، مردم نیاز بیشتری نسبت به رعایت موارد بهداشتی احساس کردند، در این میان افزایش نیاز شدید به مواد ضدعفونی کننده، ماسک و دستکش، سبب شد تا موجی از نارضایتی در استان آذربایجان غربی ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان طی تماس های مکرر شهروندان با دفتر خبرگزاری فارس در ارومیه و گلایه از نبود ماسک، مواد ضدعفونی کننده و دستکش بهداشتی در داروخانه‌ها، خبرنگار فارس در ارومیه اقدام به رصد داروخانه‌ها کرد ولی همچنان جمله " مواد ضدعفونی کننده نداریم سوال نفرمایید" بر روی شیشه داروخانه‌ها خودنمایی می‌کرد.

هرچند با توجه به کمبودهای موجود، بسیج دانشجویی و مراکز فنی و حرفه ای و در مواردی زنان خانه دار اقدام به تولید ماسک کرده اند و خط تولید کارخانه‌های مواد شوینده استان به تولید مواد ضدعفونی تغییر یافته است اما اولویت استفاده بیمارستانها و از سوی دیگر احتکار سودجویان و دستهای پشت پرده سبب شده دسترسی مردم به این اقلام محدود شود.

هفته گذشته نیز اخباری مبنی بر جلوگیری از خروج 7 کامیون دستکش بهداشتی از مرز بازرگان از طریق مدیر گمرک بازرگان منتشر شد و روزانه اخبار کشف انبارهای احتکار لوازم بهداشتی در استان به گوش می‌رسد ولی سرنوشت این کالاها مشخص نیست.

خبرنگار خبرگزاری فارس در ارومیه طی تماس های مکرر با مراجع ذی ربط، مسوولان از پاسخگوی طفره رفته و توپ را به زمین سایر همکاران خود می‌اندازند ولی آنچه به بی توجهی مسوولان حوزه بهداشت و درمان و مسئولان نظارتی را در این زمینه بیش از پیش نمایان می‌کند، عدم پاسخگویی به رسانه‌ها است.

مردم از کمبود و توزیع نامناسب اقلام بهداشتی به شدت گله‌مند هستند و از مسوولان می‌خواهند با جدیت این موضوع را پیگیری کرده و دستان محتکران و سودجویان را که در این روزهای سخت و بحرانی که جان مردم را دستمایه زیاده خواهی خود کرده‌اند، کوتاه کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا تراکتور ماسک کمبود اقلام بهداشتی آذربایجان غربی مواد ضدعفونی داروخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۴۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین مرکز شیمی‌درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد

با حضور معاون متوسطه وزارت آموزش و پرورش نخستین مرکز شیمی‌درمانی فرهنگیان کشور در شهر ارومیه افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان غربی، نخستین مرکز تخصصی شیمی درمانی فرهنگیان کشور، امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ با حضور معاون متوسطه وزیر آموزش و پرورش و مدیران استانی این مجموعه در ارومیه افتتاح شد.

این مرکز به عنوان بخش فوق تخصصی واحد شیمی‌درمانی درمانگاه امام سجاد (ع) فرهنگیان ارومیه فعالیت خواهد کرد.

بخش شیمی‌درمانی این مجموعه به همت خیران سلامت آذربایجان‌غربی آقایان دلیری و نمدیان و خانم پروین با همکاری و همیاری دانشگاه علوم پزشکی ارومیه و مجمع خیرین مدرسه‌ساز ایجاد شد و آماده ارائه خدمات به فرهنگیان و عموم شهروندان است.

کد خبر 751416

دیگر خبرها

  • نخستین مرکز شیمی‌درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد
  • آغاز پروازهای حج تمتع فرودگاه ارومیه از ۱۸ خرداد
  • تصویب مطالعات طرح ویژه تفصیلی بافت تاریخی شهر ارومیه
  • ۷۱ درصد از حجم سد‌های آذربایجان‌غربی پر آب است
  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • اجرای طرح نور خواست عمومی است
  • تخلف زیر گوش وزارت بهداشت / داروخانه‌ها دیگر کاره‌ای نیستند+فیلم
  • تخلف زیر گوش وزارت بهداشت/داروخانه‌ها دیگر کاره‌ای نیستند+فیلم