Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کمیته مراقبت و درمان بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد آخرین وضعیت بیماران مبتلا به کرونا در خراسان رضوی را تشریح کرد. ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

علی اصغر انجیدنی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت:  آمار مبتلایان به ویروس کرونا در خراسان رضوی به 395 نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 270 مورد مربوط به دانشگاه علوم پزشکی مشهد بوده است، همچنین تعداد افرادی که ناشی از این بیماری به صورت قطعی فوت کرده‌اند به 28 مورد در سطح استان رسیده است که از این تعداد 20 مورد مربوط به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

اصفهان| جوانان قرارگاه فرهنگی شهید سلیمانی به صف مبارزه با کرونا پیوستند+ تصاویرمعاون وزیر بهداشت: با همکاری مردم ‌اپیدمی کرونا ‌‌تا هفته نخست فروردین 99 کنترل می‌شود / سفر به گیلان و مازندران ‌به صلاح نیست‌تسهیلات شهرداری تهران برای جبران خسارت برخی از مراکز در پی شیوع ویروس کرونا

دبیر کمیته مراقبت و درمان بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: دانشکده علوم پزشکی نیشابور با 57 نفر مبتلا به ویروس کرونا بعد از مشهد بیشترین تعداد بیماران را دارد و پس از آن دانشگاه‌های علوم پزشکی تربت جام و سبزوار به ترتیب با 27 و 15 نفر بیشترین آمار را به خود اختصاص داده‌اند.

انجیدنی در ادامه گفت: تاکنون تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در دانشگاه‌های علوم پزشکی گناباد و تربت‌حیدریه به ترتیب 14 و 12 نفر است.

دبیر کمیته مراقبت و درمان بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطرنشان کرد: تعداد افرادی که تا امروز در سطح استان بستری شده‌اند به 2544 مورد رسیده است. از این تعداد 1604 نفر بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

انتهای پیام/282/ش

R41347/P/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی مشهد کرونا در دانشگاه خراسان رضوی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۷۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:  در هزار و چهارصد و هشتاد و پنجمین عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی، آرزو شجاعی ۱۸ ساله از تربت جام، پس از دریافت رضایت از خانواده اش، تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

دکتر ابراهیم خالقی افزود: کلیه ها و کبد زنده یاد آرزو شجاعی برای پیوند به شیراز منتقل شد.

واحد پیوند اعضا از بیماران مرگ مغزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که شمال‌شرق کشور را زیر پوشش دارد، از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است.

 
 

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • الگوهای غذایی با پیش آگهی سرطان پستان چه ارتباطی دارد؟
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • اغازواکسیناسیون پنوموکوک (سینه پهلو)در مجموعۀ زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه