Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام سید محمود حسینی امام جمعه سیرجان گفت: این قرار گاه مدافعان سلامت  با همت طلاب و بسیجیان و صالحین سپاه، شهرداری و بهداشت برنامه شبانه روزی دارند و این یک برنامه جهادی است که کرونا و آمریکا را شکست دهند.

حجت الاسلام سید محمود حسینی افزود: در رفع مشکلات نیازمند همراهی و همکاری هستیم و ما امروز باید همدلی را بیشتر کنیم تا دررفع این مشکل زودتر به نتیجه مطلوب برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 شهردار سیرجان گفت: همکاری همه باشهرداری توانست تا به امر مهم ضد عفونی بهتر دست یابیم واین شهرداری پاکسازی، ضدعفونی اماکن عمومی، مساجد، کیوسک‌ها، دکمه‌های عابربانک و معابر پرتردد شهری را در اولویت خود قرار داده‌اندتا سهم مؤثری در مهار کرونا را داشته باشیم.

رضا سروش نیا افزود: مدیریت در ایستگاه ضد عفونی و گندزدایی بر عهده شهرداری ها است و براساس تقسیم بندی میدان تره بار و بازار را که بیشتر مردم در تماس هستند شبانه روز دو مرتبه عفونی می‌شوند و حالا که گروه‌های جهادی و مردم به کمک آمدند تمامی امکانات را در خدمت این قرار گاه گذاشتیم.

او در خصوص اتوبوس‌ها و سرویس‌های بین شهری هم گفت: تردد‌ها را محدود کردیم و سرویس ها‌ی خط واحد مسیر‌های لازم را یک باردر روز داریم و آنچه برای ما مهم است جان مردم است و تقاضا داریم از تردد و حضور در جامعه خودداری کنند و درخانه بمانند.

سروش نیا افزود: گندزدایی معابر شهری اقدام عملی و منطقی برای پیشگیری است و این کار مرتب از سوی متولیان سلامت مردم و با همکاری دیگر ادارات در سطح شهرستان صورت گرفته و استمرار خواهد یافت، اما اگر مردم کماکان با همان شیوه سابق در شهر حضور یابند تمام این اقدامات ابتر می‌شود.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ضدعفونی کردن ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۰۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،مدیر کل آموزش و پرورش استان ، حرفه آموزی را مهم‌ترین گام در راستای ایجاد اشتغال عنوان کرد و گفت: مدارس شبانه روزی بهترین ظرفیت برای رسیدن به این هدف است.
موسوی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان هم خود اتکایی و ایجاد کار و اشتغال را از اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان کرد.
این نمایشگاه در قالب ۹۱ غرفه بر پا شده است.
حدود ۵ هزار نفر از دانش آموزان دوره دوم متوسطه استان در مدارس شبانه روزی مشغول تحصیل هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فاز دوم خط ۲ مترو ؛ چهارمین بازدید شبانه مدیریت شهری شیراز
  • ۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند
  • نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج
  • نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان برپا شد
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • فعالیت ۱۵۰۰ پاکبان در ۳۶ شهر استان گلستان
  • ساخت مدارس شبانه روزی در دستور کار
  • تدبیر مدیران شهری در تحول زیرساخت‌های بوستان کوهستانی دراک
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان