Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروزه کارت ویزیت به‌عنوان یکی از ابزارهای تبلیغاتی مهم به‌منظور معرفی تجارت‌های گوناگون در میان عموم مردم از محبوبیت بسیاری برخوردار است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام چاپ‌ آقا، سالن‌های آرایشگاهی به‌عنوان یکی از کسب‌ و کارهایی هستند که بارها و بارها کارت ویزیتشان را برای خود نگه‌داشته‌ایم.

ازاین‌رو در این متن به بررسی عواملی که در طراحی و جذابیت کارت ویزیت به‌خصوص کارت ویزیت آرایشگاه زنانه تأثیر دارد پرداخته و چند نمونه کارت ویزیت آرایشگاه زنانه از آن‌ها را نمایش می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عوامل تأثیرگذار در طراحی کارت ویزیت

استفاده از طرح‌های جذاب، رنگ‌های متناسب با کسب‌وکار، متن صحیح در طراحی کارت ویزیت می‌تواند در میزان تأثیرگذاری آن مؤثر باشد. چرا که به هنگام جلب نظر مخاطبین، در همان نگاه اول نوع فعالیت مربوطه معرفی می‌شود.

به‌طور مثال رنگ بنفش نشان‌دهنده خلاقیت است، رنگ صورتی نیز که ترکیبی از رنگ قرمز و سفید است از نگاه خانم‌ها جذابیت بیشتری دارد؛ بنابراین استفاده از این دورنگ به‌تنهایی و یا در کنار رنگ‌های دیگر می‌تواند باعث افزایش تأثیرگذاری در طراحی کارت ویزیت آرایشگاه زنانه ‌شود.

همان‌طور که بیان شد می‌توان از طرح‌ و المان‌های خاص در طراحی کارت ویزیت آرایشگاه زنانه استفاده کرد به‌طور مثال قیچی، گل و … از المان‌هایی هستند که در آرایشگاه‌های زنانه مورداستفاده قرارگرفته و کاملاً متناسب با نوع کسب‌ و کار می‌باشند. به همین دلیل می‌توان از آن‌ها به‌عنوان پس‌زمینه یا طرح اصلی کارت ویزیت استفاده کرد.

 عوامل تأثیرگذار در متن کارت ویزیت

یکی دیگر از نکات مهمی که در کارت ویزیت باید در نظر داشت محتوایی است که روی آن درج می‌گردد. از آنجایی‌ که فضای کارت ویزیت محدود است، بنابراین می‌بایست در ساده‌ترین و مختصرترین حالت ممکن تمامی اطلاعات مورد نیاز مخاطبین درج گردد.

از طرف دیگر همان‌طور که بیان شد کارت ویزیت به‌عنوان یک معرف حرفه‌ای و رابطی بین تجارت شما و مخاطبان مورد نظر است؛ بنابراین اطلاعاتی که می‌بایست درج شود شامل نام تجاری، لوگوی تجاری، شماره تماس، آدرس محل تجارت (به‌طور مثال آدرس آرایشگاه زنانه)، آدرس اینترنتی و الکترونیکی و در نهایت افزودن شبکه‌های اجتماعی در صورت وجود است.

عوامل تأثیرگذار در چاپ کارت ویزیت

یکی دیگر از شاخص‌های تأثیرگذار، چاپ کارت ویزیت است. به‌طورکلی کارت ویزیت را می‌توان به دور روش چاپ افست و چاپ دیجیتال تهیه کرد. هر کدام از این‌ روش‌ها دارای ویژگی‌های مخصوص به خود بوده و می‌بایست متناسب با نیاز، صحیح‌ترین روش را انتخاب کرد.

در چاپ دیجیتال کارت ویزیت، سرعت چاپ بسیار بالاتر از روش چاپ افست است؛ به همین دلیل در مواقعی که محدودیت زمانی وجود داشته و از طرف دیگر تیراژ چاپی کمتر از هزار مدنظر است چاپ دیجیتال مناسب‌ترین روش چاپ کارت ویزیت است. در مقابل، از چاپ افست می‌توان در شرایطی که محدودیت زمانی وجود نداشته و نیاز به چاپ کارت ویزیت در تعداد بالاتر از هزار عدد است استفاده کرد. هر کدام از این‌ روش‌ها متناسب با تعداد تیراژی که دارند مقرون‌به‌صرفه خواهند بود.

همچنین شاخص‌های چاپی مختلف دیگری نیز وجود دارند که پیش از چاپ کارت ویزیت باید در نظر گرفته شوند. از جمله این شاخص‌ها عبارت‌اند از: جنس و گرماژ کاغذی که کارت ویزیت روی آن چاپ می‌شود، ابعاد کارت ویزیت، جنس روکش آن، تعداد وجه کارت، نوع برش آن، تیراژ چاپی و در نهایت افزودن جلوه‌های جذابی همچون یو.وی موضعی، طلاکوب و نقره‌کوب به بخش‌هایی از کارت ویزیت.

پیشنهاد می‌کنیم قبل از چاپ طرح خود حتماً با متخصصان طراحی و چاپ محصولات چاپی مشورت کرده تا با خیال راحت کارت ویزیت مطلوب خود را پس از چاپ دریافت نمایید.

چاپ آقا پیشرو در طراحی و چاپ کارت ویزیت

چاپ آقا به‌عنوان مجموعه پیشرو در سفارش آنلاین محصولات چاپی مفتخر است که با دارا بودن مجهزترین دستگاه‌های چاپی افست و دیجیتال در چاپخانه خود با کیفیت‌ترین کارت ویزت ها را عرضه کند. همچنین این مجموعه در کنار واحد طراحی مجرب خود با ارائه ابزاری تحت عنوان ابزار طراحی آنلاین چاپ آقا بستری را برای مشتریان عزیز خود به‌منظور طراحی کاملاً آنلاین محصولات چاپی مختلف همچون طراحی آنلاین کارت ویزیت، سربرگ، تراکت، کارت دعوت و... فراهم کرده است. در این ابزار به‌راحتی می‌توان طرح مورد نظر را از میان طرح‌های بسیار متنوع و گوناگون انتخاب کرده و سپس به ویرایش آن‌ها مطابق با اطلاعات شخصی به‌صورت آنلاین و رایگان پرداخت. جهت مشاهده طرح‌های جذاب ابزار طراحی آنلاین چاپ آقا می‌توانید به سایت چاپ آقا به نشانی www.chapagha.com مراجعه فرمایید.

کارشناسان چاپ آقا همواره آماده ارائه مشاوره رایگان به مشتریان عزیز هستند؛ کافی است با شماره ۴۱۹۱۵-۰۲۱ تماس حاصل نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: چاپ آقا چاپ کارت ویزیت طراحی کارت ویزیت طراحی کارت ویزیت کارت ویزیت چاپ کارت ویزیت چاپ آقا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۹۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویزیت رایگان در روستای صدیف سنچولی بخش قرقری هیرمند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، بزی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان هیرمند گفت: به مناسبت هفته سلامت به همت بیمارستان شهدای هیرمند و با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان هیرمند و بسیج جامعه پزشکی، طرح ویزیت و توزیع داروی رایگان با حضور دکتر صدیق سرپرست بیمارستان شهدا در روستای صدیف سنچولی اجرا شد.
وی افزود: در این طرح  بیش از ۷۰ نفر به صورت رایگان ویزیت شده و دارو دریافت کردند.

دیگر خبرها

  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • تسریع و تسهیل انواع تست کمک‌فنر‌ها با تولید مولتی‌تستر ایرانی ممکن شد
  • مزیت خرید کتاب الکترونیک چیست؟
  • ابلاغ تعرفه‌های جدید پزشکی
  • صفر تا صد آرایشگری مردانه را در کمترین زمان ممکن یاد بگیرید /درآمد و مزیت
  • مرکز عمده فروشی جوراب در بازار تهران کجاست؟
  • ویزیت رایگان در روستای صدیف سنچولی بخش قرقری هیرمند
  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی
  • آثار جنسیت زنانه بر رشد عرفانی و معنوی
  • گزارش تصویری از نمایشگاه وجشنواره سلامت در بندرعباس