Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک تولید کننده ماسک در سبزوار گفت: روزانه ۱۵۰۰ تا ۲ هزار ماسک در سه کارگاه سبزوار تولید می‌شود. ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۴ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

امیر قزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سبزوار با بیان اینکه 62 نفر در 3 کارگاه چرخ‌کاری، بسته بندی و کش انداختن فعالیت می‌کنند، اظهار داشت: روزانه 17 ساعت کار می‌شود و در این مدت که حدود 10 روز از تولید ماسک ما می‌گذرد روزانه 2 هزار ماسک تولید کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید به اینکه تاکنون بیش از 6 هزار ماسک رایگان در سطح شهرستان توزیع شده است، ادامه داد: تولید بیشتر نیازمند حکایت مسئولین است زیرا درحال حاضر کمبود کش و افزایش قیمت کش از کیلویی 45 هزار تومان به 75 هزار تومان را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه بنده پارچه استاندارد تولید ماسک تا خرداد ماه برای روزی 2 هزار عدد را دارم، عنوان کرد: اما کش برای 2 هفته داریم که اگر مسئولین  مواد اولیه و لوازم را تامین کنند ماسک رایگان تولید می‌کنیم.

تحویل 250 هزار لیتر محلول ضدعفونی‌کننده برای دانشگاه‌های علوم پزشکیروحانی: چیزی به نام قرنطینه نداریمتوافق تولیدکنندگان پوشاک با وزارت صمت/ تولید روزانه 40 هزار گان بیمارستانی کلید خورد

قزی با گلایمندی از عدم حمایت مسئولان اظهار داشت: مسئولین باید حمایت و نظارت کنند تا ماسک‌هایی که تولید می‌شود با کمترین قیمت به دست مردم برسد.

وی با بیان اینکه ماسک‌های تولید شده فقط در سبزوار توزیع می‌شود، گفت: قبلا لباس بیمارستان، البسه یکبار مصرف و تترون تولید می‌کردیم اما اکنون با توجه به شیوع کرونا تولید ماسک را افزایش داده‌ایم.

در فیلم زیر شاهد گزارشی از روند تولید این ماسک‌ها در سبزوار هستیم:

انتهای پیام/282/ف

R41347/P/S6,1188/CT16

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هزار ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۵۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاک پرور: حیف شد سپاهان را نبردیم

به گزارش ورزش سه، میلاد پاک پرور در دیدار استقلال ملاثانی و سپاهان یک گل استثنایی به ثمر رساند تا بازی به وقت اضافه کشیده شود. این بازیکن در مورد دیدار با طلایی‌پوشان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به خبرنگار ما گفت: تصور اکثریت بر این بود که سپاهان قرار است یک بازی آسان داشته باشد، ولی بچه‌های تیم که همه خوزستانی هستند، با توجه به نکاتی که آقای اکبرپور در طول هفته به ما گفته بودند، توانستیم بازی خوبی انجام بدهیم و حتی ۲-۳ موقعیت صد در صد گل را خراب کردیم اما به تیم خوب سپاهان بابت صعود تبریک می‌گویم.

او که یک سوپر گل به ثمر رساند، در این باره عنوان کرد: اولین بار نبود که به این شکل گلزنی می‌کردم. یکی از این گل‌ها به ملوان در لیگ برتر بود که بهترین گل در نظر سنجی برنامه نود اعلام شد و آن موقع من استقلال اهواز بودم. پارسال هم با لباس شمس آذر به استقلال خوزستان از راه دور گل زدم و همچنین به شاهین بوشهر در لیگ یک.

این بازیکن در مورد اینکه گل او سپاهانی‌ها را شوکه کرد و باعث شد بازی به وقت های اضافه کشیده شود گفت: من به تنهایی این کار را نکردم. دست تک تک بچه‌ها گرم که عالی بازی کردند و گل من هم نتیجه تلاش این بچه‌ها بود اما حیف شد که صعود نکردیم.

بازیکن استقلال ملاثانی درباره استعفا سرمربی‌شان گفت: آقای اکبرپور حق دارد، چون وضعیت تیم ما از نظر مالی و سخت افزاری خیلی بد است اما ایشان یک تنه می‌جنگد. ما بچه سر راهی استان خوزستانیم. آقای اکبرپور و حمیدی تک و تنها هستند. مسئولین استان نفت خیز خوزستان لطفا به داد این تیم برسید.

پاک پرور در پایان گفت: از مسئولین فولاد خوزستان برای همکاری و دادن ورزشگاه تشکر می‌کنم. امیدوارم فولاد به جایگاه واقعی خودش برسد.

دیگر خبرها

  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • شرکت مگاموتور در تولید روزانه انواع پیشرانه رکورد زد
  • پاک پرور: حیف شد سپاهان را نبردیم
  • برنامه امسال وزارت صمت برای جهش بزرگ تولید خودرو/ تیراژ تولید روزانه ۵۰۰۰ دستگاه خودرو رسید
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • ربات انسان‌نمای تسلا تا سال دیگر به بازار می‌آید
  • مقایسه‌های مهران مدیری که مسئولین باید با شنیدنش آب شوند!
  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی
  • تولید ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع فرش درخراسان‌شمالی
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری های محلی در ارتفاعات سیستان و بلوچستان