Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: تخفیف شهریه دانشجویان در اختیار ما نیست و دولت باید اقدام کند اما تسهیلات کمکی برای دانشجویان در پرداخت شهریه در چند نوبت پیش بینی کرده ایم که دراین رابطه دانشجویان دغدغه نداشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، سامانه «فارس من» سامانه ‌ای است که مخاطبان خبرگزاری فارس می‌توانند از طریق آن مشکلات خود در تمام حوزه‌ها را مطرح کنند تا خبرنگاران خبرگزاری فارس این مشکلات را پیگیری کرده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مخاطبان خبرگزاری فارس موضوع « تخفیف و تقسیط شهریه دانشجویان به علت کرونا» را مطرح کرده و از خبرگزاری فارس خواستارگفت وگو با مسئولان شدند که خبرنگاران خبرگزاری فارس برحسب وفای به عهد این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

ابراهیم صالحی عمران رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای درباره « تخفیف و تقسیط شهریه دانشجویان به علت کرونا  گفت: در حال حاضر دانشگاه فنی و حرفه ای تنها ۲۰ درصد دانشجویانش شهریه پرداز هستند و ۸۰ درصد دیگر به صورت رایگان تحصیل می کنند اما برای دانشجویان شهریه پرداز با توجه به بیماری آنفولانزای کرونا ویروس و همچنین آموزش  ازطریق فضای مجازی یکسری تسهیلات پیش بینی کرده ایم، دانشجویان نگران نباشند.

وی افزود: تخفیف شهریه دانشجویان در اختیار ما نیست و دولت باید اقدام کند اما تسهیلات کمکی برای دانشجویان در پرداخت شهریه در چند نوبت پیش بینی کرده ایم که دراین رابطه دانشجویان دغدغه نداشته باشند.

صالحی عمران تصریح کرد: دانشگاه فنی و حرفه ای ملاحضات لازم را برای دانشجویان در نظر گرفته است و تسهیلات کمکی را برای دانشجویان لحاظ خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشجویان دانشگاه تخفیف شهریه رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای دانشگاه فنی و حرفه ای شهریه دانشجویان برای دانشجویان خبرگزاری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۹۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجویان دانشگاه خلیج‌فارس از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکایی

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، چند روزی‌ست که تعدادی از دانشجویان و استادان دانشگاه‌های آمریکا در اعتراض به کشتار مردم مظلوم غزه به‌دست صهیونیست‌های اشغال‌گر، دست به تحصن و اعتراض زده‌اند.

پلیس آمریکا ضمن ضرب و شتم معترضان تا کنون حدود ۶۰۰ دانشجو و استاد در ۶۰ دانشگاه آمریکا را بازداشت کرده است.

دانشجویان دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر امروز حمایت خود را از این دانشجویان آزادی‌خواه اعلام کردند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان دانشگاه خلیج فارس در حمایت از خیزش ضد صهیونیستی
  • امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد
  • تحقیر آمریکا در دریا و آسمان‌
  • حمایت دانشجویان دانشگاه خلیج‌فارس از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکایی
  • حمایت دانشجویان استان قزوین از خیزش سراسری دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای سبزوار در حمایت از اقدام جنبش دانشجویی در دانشگاه‌های امریکا
  • نوید فردایی آکنده از ظلم ستیزی از دانشگاه‌های آمریکا به گوش می‌رسد
  • امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته دانشجویان دکتری
  • خیزش سراسری دانشگاه‌های آمریکا علیه صهیونیست‌ها/گزارش ویژه
  • تظاهرات‌های دانشجویی ضداسرائیلی به دانشگاه‌های کانادا رسید