Web Analytics Made Easy - Statcounter

از برپایی چتر ایستگاه »سلامت« در بیش از ۴۰ بقعه شاخص و آستان امامزادگان مقدس این استان تا نیمه فروروین سال جدید خبرداد.

«حجت الاسلام  محمدرضا اسماعیل پور» در گفتگو با  خبرگزاری شبستان از بوشهر ، اعلام کرد: چتر ایستگاه «سلامت» در بیش از 40 بقعه شاخص و آستان امامزادگان مقدس استان بوشهر تا نیمه فروروین سال 1399 برپا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان بوشهر با اشاره به اینکه بقاع متبرکه استان بوشهر روزانه ضدعفونی می شوند، افزود: در ایستگاه های «سلامت» مطابق با هماهنگی که از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی اوقاف با دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر انجام داده است، خدماتی همچون تست قند خون، سنجش فشار خون، مشاوره سبک زندگی سالم و توزیع ماسک و ژل ضد عفونی کننده به عنوان بسته های بهداشتی اهداء و ارایه خواهد شد.


عضو شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با اظهار بر اینکه پیرو ابلاغیه وزارت بهداشت مبنی ممنوعیت کلیات تجمعات در سایر اماکن، گفت: در راستای امر مقام معظم رهبری مبنی بر قرایت دعای هفتم صحیفه سجادیه برای رفع و دفع بلا؛ روزانه از طریق بلندگوهای بقاع متبرکه در سراسر استان بوشهر، مجری این طرح هستند.


 

 توزیع بسته های معیشتی نقدی به خانواده های مستمند در آستانه نوروز

وی با اشاره به اینکه تمامی جلسات با هیات امناء مساجد و متولیان آستان امامزادگان بقاع متبرکه به صورت مجازی و از طریق شبکه پیام رسان های ایرانی برگزار می شود، بیان کرد: طرح آستان مهربانی به عنوان طرح پیوست اجتماعی طرح آرامش بهاری به منظور توزیع بسته معیشتی نقدی از خانواده های مستمندی که از قبل شناسایی شده اند در جوار آستان امامزادگان مقدس و بقاع متبرکه استان بوشهر در حال اجرا است.

    پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: استان بوشهر خبرگزاری شبستان استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۸۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید

ابوالحسن عالی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اجرا پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال ۴۱ خانوار با ۱۲۳ نفر از مزیت این پروژه برخوردار شدند.

وی بیان کرد: منابع تامین آب این پروژه خط کوثر و چاه است و در قالب طرح جهاد آبرسانی و با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال در دهه فجر سال قبل عملیاتی شد که با همت و تلاشی مضاعف پیش از آغاز فصل تابستان به مرحله بهره‌برداری رسید.

عالی اظهار کرد: پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستا‌های کردوان سفلی، شیخیان ماری و شیخیان سلنجی نیز همزمان با روستای چاه حسین جمال عملیاتی شده است که روند اجرا آن با سرعت قابل قبولی پیش می‌رود.

وی افزود: افزایش سطح بهداشت و سلامت آب شرب و همچنین تقویت پایداری آب شبکه از اولویت‌های اصلی در اجرا پروژه‌های نوسازی شبکه‌های آبرسانی به شمار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • برپایی یادواره شهید شاخص شهرستان کوار
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جعفرصادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • هوای اصفهان و ۳ شهر مجاور پاک است
  • ۳۰۰ بقعه متبرکه استان میزبان عزاداران امام جعفر صادق (ع)
  • برپایی ایستگاه صلواتی در شب شهادت امام صادق (ع) توسط مردم بردسکن
  • اجتماع عزاداران امام صادق (ع) در ۳۰۰ بقعه متبرکه استان
  • هوای اصفهان سالم است
  • کیفیت هوای مشهد قابل قبول است