Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی از واریز ۱۷۵ میلیارد ریال به حساب مرزنشینان استان خبرداد.

محمدمهدی شهریاری امروز ۲۷ اسفندماه افزود: به مناسبت فرا رسیدن سال نو و از محل درآمدهای حاصل از فروش سهمیه سوخت مرزنشینان، امروز سه شنبه ۲۷ اسفند ماه ۱۷۵ میلیارد ریال به حساب مرزنشینان ساکن در ۲۰ کیلومتر نوار مرزی استان واریز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری، شهریاری اظهار کرد: مبلغ ۲ میلیون ریال به حساب هر خانوار ساکن در ۲۰ کیلومتر نوار مرزی واریز می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی سهمیه سوخت مرزنشینان ریال به حساب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۴۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای راه های سیستان و بلوچستان

تین نیوز

دبیر شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: ارتقای تمامی محورهای این استان به بزرگراه نیازمند حداقل حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، عطاء الله اکبری افزود: طول کلی کریدورهای اصلی استان یک هزار و ۵۵۸ کیلومتر است که تاکنون در این مسیرها ۶۲۸ کیلومتر بزرگراه احداث شده است و همچنین در حال حاضر عملیات ساخت ۴۹۸ کیلومتر باند دوم نیز در حال انجام است.

اکبری با اشاره به اهمیت بزرگراه در توسعه این استان گفت: هم مرز بودن این استان با کشورهای پاکستان و افغانستان در شرق از یک سو و دسترسی به آب های آزاد دریای عمان در جنوب از سوی دیگر بهره مندی از منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار، منطقه ویژه اقتصادی سیستان و بازارچه های مرزی در طول نوار مرزی راه را برای نقش آفرینی استان در تجارت، ترانزیت خارجی و مبادلات مرزی فراهم ساخته اما راه های این خطه بویژه محور چابهار میلک در تراز این میزان ترانزیت نیست و برای تسهیل در تجارت توسعه شبکه بزرگراهی استان حائز اهمیت است.

وی بیان کرد: بهبود وضعیت راه های ارتباطی در سیستان و بلوچستان تضمین کننده اقتصاد این منطقه است زیرا باعث تسریع حمل و نقل جاده ای و ارتباط تجاری ترانزیتی مثبت با کشورهای همسایه به ویژه افغانستان و پاکستان می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • روانسازی تردد در پایانه‌های مرزی آذربایجان‌غربی ضروری است
  • حساب دهیاری‌های اردبیل شارژ شد
  • ارتقای راه های سیستان و بلوچستان
  • دستگیری کلاهبردار با رسید ساز جعلی
  • ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای ارتقای راه‌های سیستان و بلوچستان نیاز است
  • ارتقای راههای سیستان و بلوچستان به بزرگراه نیازمند حداقل حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار
  • افزایش بیش از ۱۲ درصدی تردد مسافر از پایانه های مرزی آذربایجان غربی در فروردین ماه 
  • افزایش بیش از ۱۲ درصدی تردد مسافر از پایانه‌های مرزی آذربایجان‌غربی
  • سازمان اسناد ملی ایران به کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی کتاب هدیه کرد
  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی