Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس اماکن نیروی انتظامی گیلان اظهار امیدواری کرد که در صورت همکاری اصناف و همراهی مردم، گیلان در آخرین شب چهارشنبه با حداقل حادثه مواجه می‌شود.

سرهنگ سید مهدی نجفی پور امروز در گفت‌وگوی با خبرنگار فارس در رشت، با اشاره به اینکه گیلان یکی از کانون‌های شیوع بیماری کرونا در کشور است، اظهار کرد:  بیمارستان‌های گیلان اکنون  با فشار جمعیت بیمار روبرو است و هرگونه  فشار مضاعف‌تر از بیماران بستری  ناشی از حوادث و اتفاقات دیگر، جامعه پزشکی و درمانی ما را با مشکل روبرو می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر لزوم همکاری برخی صنوف برای ع عرضه مواد محترقه و آتش‌زا  گفت: چهارشنبه هرسال خطرات و اتفاقاتی را به دلیل سهل‌انگاری عده‌ای با  خود روبرو  دارد، از شهروندان تقاضای  همکاری ویژه با نیروی انتظامی، جامعه پزشکی، درمانی و مدافعان سلامت را داریم.

به گفته رئیس پلیس اماکن نیروی انتظامی گیلان بیشترین تخلفات از آن واحدهای صنفی فاقد پروانه است و واحدهای دارای پروانه همواره رویکرد تعاملی و همکاری با پلیس را دارند که جا دارد از همکاری اصناف و اتحادیه‌ها تشکر داشته باشم.

وی با تقدیری از همکاری دادستان مرکز، معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان و رئیس اتاق اصناف مرکز گیلان با پلیس اماکن گیلان بیان کرد: اداره  نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی گیلان با برگزاری جلسات متعدد با اتاق اصناف  و اتحادیه‌های صنفی موارد مرتبط مهم و ضروری را مطرح و حتی از طریق پیامک موارد هوشیاری را به این عزیزان آن اطلاع‌رسانی کرده است.

نجفی پور با تأکید بر اینکه پلیس در صورت مشاهده تخلف ، نسبت به پلمب واحد صنفی متخلف اقدام  می‌کند، افزود: از شهروندان نیز درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف به جهت ایجاد امنیت و آسایش مراتب  را از طریق  شماره تماس ۱۱۰ و یا ستاد خبری پلیس اماکن عمومی شماره ۲۱۸۲۱۷۸۹ اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس

کلیدواژه: گیلان نیروی انتظامی حادثه پلیس نیروی انتظامی پلیس اماکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۵۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی گفت: با گزارشی مبنی بر برق گرفتگی فردی در محدوده‌ی روستای لزرجان شهر واجارگاه رودسر به پلیس ۱۱۰، نیرو‌های پلیس و عوامل امدادی به سرعت در محل حادثه حاضر شدند.

فرمانده انتظامی رودسر گفت: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد، پسری ۲۲ ساله که بر روی پُلِ روستای لَزرجان این شهرستان در حال ماهیگیری بود بر اثر برخورد ابزار فلزی ماهیگیری (لانس ماهیگیری) با کابل فشار قوی دچار برق شد و جان باخت.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با بیان اینکه جسد این جوان برای سیر مراحل قانونی به سردخانه منتقل شد و ابراز تاسف از این حادثه دلخراش ، به شهروندان تاکید کرد در انجام کار‌های خود، نکات ایمنی را به دقت رعایت کنند.

دیگر خبرها

  • مرگ موتورسوار در برخورد با کامیون در محور دهدشت-بهبهان
  • آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات دور دوم در کرمانشاه
  • عبور موفق از پیک تابستان نیازمند همراهی مردم/ جایزه ۶۰۰ دستگاه خودرو ویژه مشترکین کم مصرف
  • عبور موفق از پیک تابستان امسال نیازمند همراهی مردم کردستان
  • جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر
  • ‌قصور برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت ‌محرز شد
  • واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد