Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الله غلامی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظها افزود: تقویت زیرساخت‌های پیگیری امور به‌صورت اینترنتی و  تلفنی، در دستور کار ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در استان است.
وی ادامه داد: در همین راستا بسیاری از فروشگاه های زنجیره‌ای، حمل و نقل رایگان خریدهای تلفنی و اینترنتی را در دستور کار خود قرار داده اند به‌عنوان مثال فروشگاه های کوثر شهرداری اصفهان سامانه تلفنی ۳۵۵۳ را برای خریدهای تلفنی در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: تقویت و حمایت از درگاه‌ها و شرکت های خرید اینترنتی در دستور کار استان قرار دارد.
غلامی با اشاره به ظرفیت دولت الکترونیک دستگاه های اجرایی گفت:  شهروندان می توانند با بهره‌گیری از  ظرفیت درگاه‌های دولت الکترونیک، بسیاری از مشکلات و کارهای اداری خود را دنبال کنند.
وی با اشاره به راه‌اندازی سامانه salamat.gov.ir به‌منظور غربالگری اینترنتی آحاد افراد جامعه اظهار داشت: همشهریان و هم استانی ها می توانند با مراجعه به این درگاه و ثبت کد ملی و خوداظهاری نسبت به پایش سلامت خود نسبت به ابتلا به بیماری کرونا اقدام‌ کنند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان افزود:پس از غربالگری، در صورت مشکل، متخصصان مراکز بهداشت استان وضعیت بیمار را به صورت تلفنی پیگیری خواهند کرد.
غلامی ادامه داد: همچنین سامانه تلفنی ۳۱۱۳ به منظور ارائه مشاوره و راهنمایی به هم استانی ها در باره  بیماری کرونا راه اندازی شده است و پزشکان و پرستاران مجرب از این طریق به سووالات مردم پاسخ می دهند و در صورت نیاز، آنها را به بیمارستان معرفی می کنند.
سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در استان اصفهان افزود: توصیه اکید وزارت بهداشت و درمان و ستاد ملی و ستاد استانی، ماندن در خانه است  لذا مردم به هر طریق باید این امر مهم را برای قطع زنجیره کرونا مدیریت کنند.
وی تاکید کرد: امروز با ظرفیتی که در برخی فروشگاه ها فراهم شده است کلیه خریدهای همشهریان  را به‌صورت غیرحضوری و با رعایت اصول بهداشتی  انجام‌ می شود.

 بر اساس آخرین آمار، حدود ۱۵ هزار نفر در کشور بطور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، ۹۰۰ نفر بر اثر ابتلا به این ویروس فوت کرده و پنج هزار نفر نیز بهبود یافته‌اند.

از این تعداد، یکهزار و ۱۷۵ بیمار مبتلا به کرونا در استان اصفهان(مجموع اصفهان و کاشان) شناسایی شده اند و این خطه رتبه سوم را در کشور پس از تهران و مازندران دارد.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، استان‌های مازندران و اصفهان همچنان زنگ خطر جدی در زمینه شیوع کروناست و مردم نباید به هیچ عنوان به این استان‌ها سفر کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا اصفهان جامعه فروشگاه های زنجیره ای وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی وزارت بهداشت و درمان بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۱۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار اینترنتی در شهرستان فریدن


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرمانده انتظامی شهرستان فریدن گفت: در بازجویی‌های صورت گرفته این متهم به ۱۷ مورد سرقت از زمین‌های کشاورزی و اماکن خصوصی اعتراف کرد.


سرهنگ جواد افشاری بااشاره به فعالیت و رصد مستمر کارشناسان پلیس آگاهی این شهرستان افزود: وقوع سرقت در ایام نوروز و تعطیلات روند کاهشی داشته و همچنین در زمینه درون شهری آمار تصادفات جرحی و فوتی صفر بوده و در زمینه برون شهری آمار تصادفات جرحی ۶۶ درصد و مصدومان ۵۰ درصد کاهش داشته است.

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در شهرستان فریدن
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • سقوط وحشتناک یک زن از اتوبوس درون شهری (فیلم)
  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری استان زنجان
  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری رخ می‌دهد
  • (ویدئو) سقوط وحشتناک یک زن از اتوبوس درون شهری
  • شناسایی مهم ترین عامل تصادفات درون‌شهری در کردستان
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • مسولان استانی به شهرستان‌های کوچک بیشتر توجه کنند
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان ناشی از تصادفات درون شهری