Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی گفت: کمیته شرایط اضطراری این شرکت به‌طور مستمر تا پایان بحران و مهار ویروس کرونا به رصد موضوع و انجام اقدام‌های لازم عملیاتی برای پیشگیری و مهار این بیماری می‌پردازد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، رامین حاتمی درباره فعالیت‌های انجام‌شده در زمینه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در ستاد و مناطق عملیاتی شرکت نفت مرکزی تصریح کرد: با توجه به اینکه نخستین بحران در تاریخ صنعت نفت است که اثرات مستقیم آن به‌طور گسترده به نیروهای انسانی ارتباط می‌یابد، شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با توجه به وسعت مناطق عملیاتی آن در سطح کشور، بر اساس رعایت همه موارد ایمنی و بهداشتی، به مقابله با ویروس کرونا در مراکز ستادی و مناطق عملیاتی پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه با اقدام‌های صورت گرفته تاکنون مورد نگران‌کننده‌ای در این شرکت نداشته‌ایم و تولید نفت و گاز نیز بدون وقفه در حال انجام است.
وی افزود: پایش و کنترل ورود کارکنان ساکن مناطق پرخطر به مناطق عملیاتی، انجام مکاتبات اداری صرفاً از طریق اتوماسیون اداری و کاغذی در مواقع ضروری حسب تشخیص مسئول ذی‌ربط، لغو همه نشست‌های غیرضروری و همایش‌ها، تعطیلی رستوران‌ها در مناطق عملیاتی و سرو غذا در ظروف یکبار مصرف، تهیه و توزیع لوازم مورد نیاز از جمله ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی مورد نیاز در سطح ستاد و شرکت‌های تابعه و مناطق عملیاتی بخشی از فعالیت‌های صورت گرفته است. همچنین با همکاری ادارات اچ‌اس‌یی، منابع انسانی، خدمات و روابط عمومی، مباحث آموزشی و اطلاع‌رسانی در دستور کار قرار دارد.
مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی درباره اقدام‌های انجام‌شده در زمینه مقابله با ویروس کرونا در شرکت‌های تابع بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، غرب و شرق و مناطق عملیاتی آنها، گفت: در این مناطق نیز فعالیت‌هایی مانند اندازه‌گیری دمای بدن کارکنان و دیگر مراجعان در بدو ورود با استفاده از دستگاه پیشرفته اندازه‌گیری درجه‌ تب و توزیع روزانه‌ دستکش و ماسک میان کارکنان، ضدعفونی و گندزدایی محوطه و ساختمان‌های اداری و عملیاتی، تعطیلی رستوران‌ها، باشگاه‌ها و مسابقات ورزشی، مراسم‌های مختلف، برگزاری نشست‌ها به‌صورت ویدئوکنفرانس و به شکل غیرحضوری (دورکاری)، ضدعفونی کردن همه خودروهای استیجاری و شرکتی به‌صورت مستمر، حذف سیستم حضور و غیاب با اثر انگشت و استفاده از سیستم تشخیص چهره، در دسترس قرار دادن محلول ضدعفونی‌کننده در ساختمان‌های اداری و عملیاتی همراه با نظارت دقیق بر خرید مواد مصرفی، برگزاری کلاس‌های آموزشی، تهیه پوسترهای آموزشی و رعایت دستورعمل‌های بهداشتی، تنظیف سطوح محل تماس کارکنان به‌صورت مکرر و هماهنگی کامل مناطق عملیاتی با سازمان‌های مرتبط و طرح پایش وضعیت سلامتی همکاران طرح اقماری انجام می‌شود.
به گفته وی، کمیته شرایط اضطراری شرکت نفت مناطق مرکزی به‌صورت مستمر تا پایان بحران و کنترل ویروس کرونا به رصد موضوع و انجام اقدام‌های لازم عملیاتی برای پیشگیری و مهار این بیماری می‌پردازد.
حاتمی ضمن آرزوی بهبودی مبتلایان به این ویروس از منادیان سلامت و کادر درمانی کشور که در خط مقدم مقابله با بیماری کووید 19 هستند، تشکر و قدردانی کرد و گفت: امیدوارم با یاری خداوند و همت و همراهی مردم و مسئولان هرچه سریع‌تر شر این ویروس منحوس از کشور کم شود، ان‌شاءالله سال نو سالی سراسر موفقیت و پیشرفت توأم با سلامتی و سربلندی برای ملت شریف ایران اسلامی باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شرکت نفت مناطق مرکزی مناطق عملیاتی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۲۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن‌سازی کودکان زیر ۵ سال با قطره فلج اطفال اجرا شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سیمین دخت بیات رئیس گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های واگیر معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: در مرحله اول این عملیات ضمن مراجعه به ۲۷ هزار و ۲۹۸ خانوار، تعداد ۳۷ هزار و ۶۹۲ کودک زیر ۵ سال واکسینه شدند.

وی افزود: نوبت اول اجرای این طرح از دوم تا چهارم اردیبهشت به شکل مراجعه خانه به خانه منازل و جستجوی کودکان زیر ۵ سال در مناطق پرخطر اجرا شد.

بیات، هدف این برنامه را توقف گردش ویروس فلج اطفال در مناطق پرخطر (نقاط کانونی و وارده) عنوان کرد و گفت: با توجه به انتقال ویروس وحشی فلج اطفال در دو قاره آسیا و آفریقا و بومی بودن بیماری در کشورهای همسایه شرقی ایران (افغانستان و پاکستان) عملیات ایمن‌سازی تکمیلی سالانه، برای حفظ موقعیت عاری از ویروس فلج اطفال در کشورمان الزامی است.

به گفته وی، این مرحله به عنوان مرحله نهایی قبل از ریشه کنی جهانی ویروس اطفال محسوب می‌شود.

بیات یادآور شد: گروه هدف این طرح، کودکان ۵ سال (صفر تا ۵۹) ماهه بودند که بدون توجه به سابقه ایمن‌سازی قبلی دو قطره واکسن خوراکی فلج اطفال دریافت کردند.

به گفته وی، تمامی کودکان زیر ۵ سال که در محل‌های تجمع مهاجران خارجی سکونت داشتند، کودکان ساکن مناطقی با احتمال پوشش واکسیناسیون کمتر از ۹۵ درصد، کودکان ساکن مناطق تحت پوشش تیم‌های سیار و کودکان اتباع ساکن در مناطق تابعه دانشگاه تحت پوشش این طرح قرار گرفتند.

رئیس گروه مبارزه با بیماری‌های واگیر معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خاطرنشان کرد: مرحله دوم طرح از ۳۰ اردیبهشت تا یکم خرداد ۱۴۰۳ اجرا خواهد شد.

کد خبر 6096509 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • سیل بخشی از تأسیسات آب آشامیدنی مناطق روستایی خوی را تخریب کرد
  • ایمن‌سازی کودکان زیر ۵ سال با قطره فلج اطفال اجرا شد
  • آماده باش تیم‌های عملیاتی نیشکر برای مقابله با آبگرفتگی
  • آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده/ آماده باش ستاد‌های بحران در ۲ روز آینده
  • تخصیص ارز تاکسی‌ های برقی تهران توسط بانک مرکزی
  • آماده‌باش برای مواجهه با سیلاب در استان های شمالی کشور
  • ◄ ناچار به خروج کامل از صنعت حمل و نقل ریلی خواهیم بود
  • شهردار تهران: تخصیص ارز واردات ۲ هزار خودرو برقی توسط بانک مرکزی صورت می گیرد
  • تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران توسط بانک مرکزی