Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه مازندران گفت: باتوجه به شرایط جوی احتمال ریزش سنگ در محورهای استان وجود دارد.

علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت جاده‌های مازندران در روزهای پایانی سال ۹۸ در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از لحاظ جوی در برخی از محورهای استان شاهد بارش باران و لغزنده بودن سطح راه‌های استان هستیم.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: باتوجه به بارش در ارتفاعات استان شاهد مه‌آلودگی و کاهش دید هستیم که رانندگان باید در رانندگی احتیاط کنند.

این مسوول با اعلام اینکه محدودیت ترافیکی در محورهای مازندران نداریم، افزود: لازم است رانندگان به هشدارهای پلیس توجه کنند.

قدمی با اعلان اینکه تمام محورهای استان باز بوده و تردد در آن جریان دارد،  یادآور شد: درحال حاضر قطعه چهار آزادراه تهران شمال به‌دلیل ریزش مسدود است.

وی با هشدار احتمال ریزش سنگ و رانش در محورهای کوهستانی مازندران، خاطرنشان کرد: باتوجه به این شرایط تاکید ما بر پرهیز از سفرهای غیرضروری است.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان گفت: همچنین رانندگان می‌توانند ازطریق تماس با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ از آخرین وضعیت جاده‌های استان مطلع شوند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ع

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس پلیس راه مازندران قدمی جاده بارش لغزندگی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۱۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه در لرستان

فرماندار ازنا(استان لرستان) گفت: ورود به محدوده تونل برفی اشترانکوه با توجه به محتمل بودن ریزش آن تا اطلاع بعدی ممنوع است.

به گزارش ایسنا، محمدرضا فاتحی در رابطه با گزارشاتی پیرامون ریزش تونل برفی اشترانکوه اظهار کرد: با توجه تغییرات اقلیمی و کاهش بارش‌ها  بخصوص از نوع برف طی چند سال گذشته و تداوم آن و با عنایت به گزارشات و بررسی های کارشناسی احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه دور از انتظار نیست.

فرماندار ازنا در ادامه از عموم شهروندان، هم استانی‌ها، کوهنوردان، گردشگران، طبیعت گردان و دوست داران طبیعت که قصد بازدید از این منطقه را دارند خواست با احتیاط و رعایت نکات ایمنی از این منطقه گردشگری بازدید کنند و از ورود به محدوده تونل برفی جداً خودداری کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه در لرستان
  • احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه
  • علت صدور برگ جریمه رانندگی اشتباهی چیست؟
  • علت صدور برگ جریمه رانندگی اشتباهی چیست؟​
  • علت صدور «برگ جریمه رانندگی اشتباهی» چیست؟
  • ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود
  • پایان هفته بارانی برای کرمان
  • صدور ۲ هشدار جدید هواشناسی  + جزئیات | امروز کدام مناطق بارانی است؟
  • آیت الله کوهستانی، ستاره آسمان فقاهت ایران
  • احتمال ریزش سنگ‌ریزه در محور گنجنامه‌-تویسرکان