Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون باشگاه استقلال گفت: فرهاد مجیدی تاکنون درخواستی برای جذب اللهیار نداشته و فنرباغچه هم اعلام کرده تحت هیچ شرایطی حاضر نیست صیادمنش در جایی جز لیگ ترکیه بازی کند. تاریخ انتشار: 18:24 - 28 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۷۲۹۲

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، امیر سلطانی، معاون باشگاه استقلال در مورد شرایط اللهیار صیادمنش اظهار داشت: هر باشگاهی دوست دارد بازیکن جوان و آینده‌داری مثل صیادمنش را در اختیار داشته باشد و استقلال خانه او محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی اگر او روزی بخواهد در ایران بازی کند، ما از این موضوع به شدت استقبال می‌کنیم، ولی واقعیت این است که در زمان حضور آقای استراماچونی، ما با فنرباغچه مذاکراتی داشتیم تا او را در نیم‌فصل به صورت قرضی به خدمت بگیریم. متأسفانه باشگاه ترکیه‌ای به ما اعلام کرد تحت هیچ شرایطی حاضر نیست صیادمنش در جایی جز لیگ ترکیه بازی کند.

معاون باشگاه استقلال ادامه داد: بنده شخصاً به‌عنوان نماینده باشگاه در مذاکره با مسئولان فنرباغچه حضور داشتم و در این جلسه به من گفتند که مجوز بازی برای صیادمنش را تنها در لیگ ترکیه می‌دهند تا این بازیکن با محیط، شرایط بازی و سبک کار در این کشور آشنا شود تا بتوانند از او در آینده در تیم فنرباغچه استفاده کنند.

وی افزود: فرهاد مجیدی تاکنون درخواستی برای جذب اللهیار نداشته است. البته اگر هم این درخواست وجود داشته باشد، با توجه به سوابق مذاکراتی، امکان بازگشت صیادمنش در حال حاضر به استقلال وجود ندارد.

سلطانی در پایان گفت: باشگاه استقلال قصد فروش هیچ بازیکنی را به صورت قرضی یا دائمی ندارد و تاکنون هیچ پیشنهادی هم برای بازیکنان استقلال به این باشگاه نرسیده است.

بیشتر بخوانید:
عضو جدید هیئت مدیره استقلال معرفی شدند/ فتح‌الله‌زاده رفت

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال اللهیار صیادمنش فنرباغچه باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۶۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال از فروش رسمی سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی‌سازی در نامه‌ای به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، اعلام فروش سهام کنترلی متعلق به دولت در شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس را اعلام کرد.

در نامه بازیان آمده است:

به استحضار می‌رساند در اجرای مصوبه هیئت محترم واگذاری بلوک سهام کنترلی شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس متعلق به دولت (وزارت ورزش و جوانان) در تاریخ 1403/2/3 توسط این سازمان به فروش رسید.

دیگر خبرها

  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • بازیکنی که نگذاشت اوضاع گل‌گهر در دربی بدتر شود
  • دلتنگی پپ گواردیولا از نبود ایلکای گوندوعان در منچسترسیتی
  • چرا هیچ بازیکنی را نباید با رونالدو نازاریو مقایسه کرد؟ (زیرنویس فارسی)
  • تراکتور – استقلال، تراکتور – سپاهان نمی‌شود
  • پیکان درخواستی برای میزبانی از استقلال در قزوین نداشته است
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • واکنش به بازی شهاب حسینی در آخرین سریالش
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • قهرمانی ملی‌پوش بسکتبال با ویلچر با فنرباغچه در اروپا+عکس