Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@18:11:15 GMT

یک ساروی سرپرست دبیری فدراسیون والیبال شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۲۰۴۶۶

یک ساروی سرپرست دبیری فدراسیون والیبال شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  طی حکمی از سوی دکترمحمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال، سید میلادتقوی به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون والیبال منصوب شد.

تقوی پیش از این ریاست هیات والیبال مازندران، عضو شورای لیگ، عضو هیات رییسه سازمان لیگ، سرپرستی تیم‌ملی والیبال ساحلی و مسئولیت کمیته امور استان‌های فدراسیون والیبال را برعهده داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در پی استعفای علی فتاحی از سرپرستی دبیری فدراسیون و موافقت محمدرضا داورزنی، میلاد تقوی ساروی در حکمی جانشین او شد.

در متن حکم دکتر محمدرضا داورزنی برای سرپرست دبیری فدراسیون والیبال آمده است:

«با توجه به سوابق و تجارب جنابعالی، با استعانت از درگاه خداوند سبحان، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌شوید.

همان طور که سال‌ها در مقام ریاست یکی از هیات‌های والیبال استان‌های کشور از نزدیک با شرایط و ظرفیت‌های این رشته ورزشی و همچنین مطالبات به حق علاقه‌مندان به ورزش، خصوصا رشته والیبال آشنا بوده‌اید، ضروری است تمامی مساعی ارزنده خویش را در تعامل با خانواده بزرگ والیبال و هماهنگی کامل با ارکان فدراسیون و نظارت بر فعالیت کمیته‌های مختلف، در جهت اداره بهینه و موثر حوزه اجرایی فدراسیون معمول فرمایید.»

انتهای پیام / ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون والیبال والیبال ایران والیبال مازندران سرپرست دبیری فدراسیون والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۰۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد

با دعوت مسئولان باشگاه شهداب یزد، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به همراه نایب رئیس و خزنه‌دار فدراسیون والیبال صبح امروز با استقبال رسمی مدیران ورزش استان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی (ره) وارد شهر یزد شدند.

مسئولان فدراسیون والیبال در این سفر یک روزه از شرایط و امکانات این استان برای میزبانی از بیست و چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بازدید کردند. سپس سید میلاد تقوی در جلسه‌ای با مهران فاطمی استاندار یزد به بررسی شرایط و موراد مربوط به میزبانی این رقابت‌ها پرداخت.

در نهایت مقرر شد با توجه به توافقات نهایی فدراسیون والیبال، شهر یزد و باشگاه شهداب به عنوان میزبان رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به کنفدراسیون والیبال آسیا و والیبال ورلد معرفی شود.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی شهر یزد برگزار خواهد شد که بر اساس توافق‌های صورت گرفته تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • شوک به تیم ملی والیبال
  • یک ملی پوش والیبال لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • بردیا سعادت لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی: راننده متخلف شناسایی و پروند به هیات انضباطی ارسال شد