Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمد کاظمیان» در گفت‌وگو با ایرنا خاطرنشان کرد: این فدراسیون با شروع سال جدید توانست بتدریج تمامی مسابقاتی که در تقویم وجود داشت را برگزار کند. رشته‌های مختلفی درگیر مسابقات برون مرزی شدند. برای سومین بار مسابقات جهانی هنرهای رزمی سواره را در ایران برگزار کردیم. رقابت‌های قهرمانی جوانان و نوجوانان در همدان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سمیناری که برای دبیران کل فدراسیون جهانی از ۲۹ مهر تا سوم آبان در «لوزان» سوییس برگزار شد، توانستیم گواهی را از این فدراسیون دریافت کنیم. این سمینار در رابطه با شرایط و نحوه تنظیم برنامه برای توسعه فدراسیون‌ها بود و در آن اعلام کردند که ایران در آموزش و همکاری مقام پنجم را بین فدراسیون‌های عضو فدراسیون جهانی کسب کرده است.

وی افزود: در اجلاس جهانی مسکو حضور داشتیم و توانستیم رایزنی کنیم و این امر در رشد سوارکاری در کشور خیلی تاثیر دارد. فعالیت‌های برون مرزی خیلی اهمیت دارد و وقتی براساس ریتم فدراسیون جهانی گام برداریم می‌توانیم در رشته‌های مختلف به موفقیت دست یابیم.

دبیر فدراسیون سوارکاری عنوان کرد: اکنون اسب‌هایی را به کشورهای دیگر صادر کرده‌ایم و در مسابقات شرکت کرده و دوباره به کشور آمده‌اند. این فعالیت را با رعایت پروتکل‌های قرنطینه انجام دادیم اما یک سری مشکلاتی در میکروچیپ‌گذاری داشتیم و خدا را شکر آن هم برطرف شد و قرار شد فدراسیون سوارکاری براساس وضایف خود کار میکروچیپ‌گذاری اسب‌های ورزشی را انجام دهد.

کاظمیان ادامه داد: اگر این داستان کرونا فروکش کند ما یک سوارکار در لهستان داریم که به خاطر کرونا به او اجازه ندادند تا در مسابقات شرکت کند. وی در مسابقات ورلدکاپ در ایران امتیاز گرفت و به لهستان رفت. ما براساس تقویم ملی و بین المللی کارهای خود را دنبال می‌کنیم. مسابقات برون مرزی بسیاری را امسال در رشته‌های مختلف درساژ و پرش اسب در پیش‌رو داریم. اگر سوارکاران ما آمادگی داشته باشند اسب‌ها را از داخل می‌توانیم اعزام کنیم تا در فعالیت برون مرزی حضور یابند.

برچسب‌ها فدراسیون سوارکاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون سوارکاری فدراسیون سوارکاری فدراسیون سوارکاری برون مرزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۸۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات تکواندو با نام جام صفوی به میزبانی استان اردبیل برگزار می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از برگزاری مسابقات تکواندو با نام جام صفوی به میزبانی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، محمدعلی پهناور اظهار کرد: رئیس فدراسیون تکواندو با برگزاری مسابقات کشوری این فدراسیون در قالب جام صفوی به میزبانی استان اردبیل موافقت کرد.

وی با اعلام حمایت از رشته ورزشی تکواندو افزود: تفاهم‌نامه این مسابقات در سفر خرداد رئیس فدراسیون تکواندو به استان اردبیل به امضا خواهد رسید.

به گزارش ایمنا، استان اردبیل پیش از این نیز در قالب جام صفوی میزبان مسابقات ملی کشتی فرنگی نوجوانان در سال‌جاری بوده است.

کد خبر 751510

دیگر خبرها

  • دیدار مناف هاشمی با دبیرکل فدراسیون جهانی سپک تاکرا
  • مسابقات تکواندو با نام جام صفوی به میزبانی استان اردبیل برگزار می‌شود
  • پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا (ع) برگزار می‌شود
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی 
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی
  • تزریق خون جدید در فدراسیون دوومیدانی/کار خوب کاربلدها
  • دبیر مجمع: انتخابات فدراسیون شطرنج اواخر تیر برگزار می شود
  • اقدام عجیب خودی‌هاعلیه ژیمناستیک/وطن‌فروشی منفعت طلب‌ها
  • اقدام عجیب خودی‌ها علیه ژیمناستیک/ اعتراض به سهمیه المپیک ایران!
  • نخستین سوگواره بین المللی سفینة النجاة برگزار می‌شود