Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجمان ایرانی در صدر جدول برترین گلزنان تیم‌های ایرانی در سال 98 قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا، سال 1398 در حالی به پایان رسید که در ماه آخر این سال با شیوع ویروس کرونا تمامی مسابقات فوتبال اعم از لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا لغو شد.

در سالی که گذشت علی علیپور مهاجم پرسپولیس موفق شد با 16 گل زده در صدر برترین گلزنان تیم‌های ایرانی در تمامی رقابت قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیپور همچنین در این فصل 7 گل در لیگ برتر و 2 کل در جام حذفی زده و 2 گل نیز در لیگ قهرمانان به ثمر رسانده است.

امیر ارسلان مطهری هم در کنار علی علیپور با 16 گل زده در صدر برترین گلزنان تیم‌های ایرانی در تمامی رقابت‌ها قرار دارد. مطهری در نیم فصل از ذوب‌آهن به استقلال پیوست وی در این فصل در لیگ برتر 8 گل به ثمر رسانده و 3 گل نیز در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا زده است.

عیسی آل کثیر که در این فصل با 10 گل زده در صدر جدول برترین گلزنان لیگ برتر قرار دارد در سال 98 با 13 گل زده در رتبه دوم برترین گلزنان سال قرار دارد.

مهدی قائدی نیز در سال گذشته 13 گل در تمامی رقابت‌ها برای استقلال به ثمر رسانده است. او در فصل جاری در لیگ برتر با 9 گل زده برترین گلزن استقلال در این فصل است او در لیگ قهرمانان در مرحله پلی آف نیز 2 گل برای استقلال به ثمر رساند. همچنین قائدی با 6 پاس گل برترین پاسور لیگ در این فصل نیز است.

در رتبه‌های بعدی لوسیانو پریرا مهاجم برزیلی فولاد نیز با 13 گل در رتبه دوم قرار دارد. کی روش استنلی با 12 گل در رتبه سوم و شیخ دیاباته با 11 گل در رتبه چهارم قرار دارد.

لینک کوتاه: asriran.com/0031GV

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: لیگ برتر برترین گلزنان لیگ قهرمانان گل زده لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۲۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ۵ بازی استقلال و پرسپولیس تا آخر فصل

برنامه ۵ بازی استقلال و پرسپولیس تا آخر فصل

دیگر خبرها

  • فوتبال از دریچه فان؛ متس هوملس، کابوس مهاجمان
  • بازیکن استقلال مسافر پاریس شد!
  • رتبه‌بندی برترین دانشگاه‌های آسیا منتشر شد/ جایگاه ایران کجاست؟
  • حضور ۷۵ دانشگاه ایرانی در میان برترین های آسیا در رتبه‌بندی تایمز
  • کفش طلای اختصاصی برای قوی سپید!
  • برنامه ۵ بازی استقلال و پرسپولیس تا آخر فصل
  • ۷۳ دانشگاه ایرانی جز برترین‌های دانشگاه‌های آسیا
  • برترین گلزنان انگلیسی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا / وین رونی در صدر
  • تقابل برترین خط دفاع و حمله لیگ در ورزشگاه آزادی
  • هری کین یک تنه بیشتر از مهاجمان تاتنهام گل زده است!