Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرفداری- سائول نیگز در مصاحبه جدیدش از اهداف «Saldremos Juntos» گفت؛ کمپینی که توسط فوتبالیست‌ها برای حمایت از کسب و کارهای کوچک به راه افتاده است. 

به گزارش مارکا، او با امثال آلوارو موراتا و سرخیو بوسکتس همکاری می‌کند تا منابع لازم را در اختیار افراد نیازمند قرار بدهد. 

حضور در خانه این فکر را به ذهنم رساند که به نحوی کمک کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روز دوشنبه چند قهرمان واقعی این اقدام را عملی خواهند کرد. متاسفانه برای انجام چنین کارهایی، به یک چهره شناخته شده نیاز است. هیچ رقابتی وجود ندارد چون مهم همراهی مردم با سفیران است. برای من مهم‌ترین چیز سلامتی مردم اسپانیا، حمایت کردن از کارکنان عرصه سلامت، اعضای خانواده، دوستان، همکاران و ... است. هر کسی مشکلی دارد و زیباترین چیز برای ما، بازگشت مردم به زندگی عادی‌شان خواهد بود. این تنها پاداش ما خواهد بود. اوضاع هر روز بدتر می‌شود ولی ما برای شکست دادن این ویروس بد باید مسئولیت پذیر باشیم. 

در زمان تعطیلی لالیگا، سائول برای فوتبال بازی کردن دلتنگ شده است.

دلم برای برنامه روزانه‌ام تنگ شده‌ است: بیدار شدن، به تمرین رفتن، بودن کنار هم تیمی‌هایم... خوش شانس هستم که سگ‌هایم و معشوقه‌ام باعث می‌شوند این (حضور در خانه) لذتبخش‌تر شود. در حال تماشای سریال‌هایی مثل سوییچ، بریکینگ بد و وایکینگز هستم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۴۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم

در چنین روزی در سال 2016، اتلتیکو مادرید و بایرن مونیخ در بازی رفت دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 1-0 اتلتیکو به پایان رسید. تک گل این بازی را سائول نیگز روی یک حرکت انفرادی زیبا به ثمر رساند.

دانلود (4.1MB)

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم
  • ادین ترزیچ: نه تنها نتیجه، بلکه باید از سبک بازی‌مان نیز ناراضی باشیم
  • ۶۹/۲ درصد مردم ایران تلویزیون تماشا می‌کنند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • خواسته به حق مردم ایفای مسئولیت‌های اجتماعی صنایع است
  • صنایع استان بوشهر به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند
  • صنایع نفت و گازوپتروشیمی به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود