Web Analytics Made Easy - Statcounter

در راستای اقداماتی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا وارداتی از کشورهای دیگر، کلیه پروازهای بین‌المللی به مقصد پکن از فردا (دوشنبه) برای کنترل شدن به فرودگاه‌های دیگر چین منتقل می‌شوند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، شرکت هواپیمایی چین اعلام کرد به دلیل ترس از آغاز دومین موج شیوع ویروس کرونا که در ماه دسامبر ۲۰۱۹ در شهر ووهان چین شروع شد و به کل جهان منتقل شد، قرار است از دوشنبه تمامی پروازهای بین‌المللی به مقصد پکن را برای کنترل‌های بهداشتی اولیه مسافران به فرودگاه‌های دیگر این کشور بفرستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقامات چینی در روزهای اخیر از تعداد زیاد افراد مبتلا به ویروس کرونا که به چین سفر می‌کنند خبر داده است. براساس گزارش کمیسیون ملی بهداشت چین، از ۴۶ بیمار جدید در این کشور به جز یک تن، همگی از مسافران مبتلایی بوده‌اند که وارد این کشور شده‌اند.

در بیانیه‌ شرکت هواپیمایی چین اعلام شد، پروازهای بین‌المللی به مقصد پکن به ۱۲ فرودگاه منتخب دیگر شهرها تغییر مسیر می‌دهند تا مسافران آزمایش شوند و مسافرانی که بیمار نباشند می‌توانند دوباره سوار هواپیما شده و به پایتخت سفر کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کرونا در جهان کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۶۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود عمره گزاران دو استان به فرودگاه بین المللی زاهدان

 عمره گزاران استان سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی وارد فرودگاه بین المللی زاهدان شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ورود عمره گزاران دو استان به فرودگاه بین المللی زاهدان
  • پرواز‌های فرودگاه اهواز برقرار است / مسافران از وضعیت پروازی خود مطلع شوند
  • افزایش پروازهای فرودگاه شهدای خوی به ۳ روز در هفته
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۴ اردیبهشت
  • افتتاح فرودگاه بین‌المللی کربلا در سال ۲۰۲۵
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۳ اردیبهشت
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت
  • مناقشه آبی ایران و افغانستان وارد فاز جدیدی شد