Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-02@02:03:34 GMT

شرور معروف جنوب شرق کشور در ایرانشهر به هلاکت رسید

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۵۰۳۶۴

خرداد: دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر گفت: شرور و سارق معروف جنوب شرق کشور امروز یکشنبه در درگیری مسلحانه با ماموران انتظامی این شهرستان به هلاکت رسید.
به گزارش خرداد به نقل از مهر، محسن گل محمدی اظهار داشت: یکی از اشرار مسلح و معروف منطقه ظهر امروز در درگیری مسلحانه با مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ایرانشهر و در راستای تأمین احساس امنیت روانی و اجتماعی مردم به هلاکت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: پیرو درخواست‌های مکرر مردم ایرانشهر و تأکیدات رئیس قوه قضائیه در خصوص برخورد قاطعانه و بدون اغماض با سارقان مسلح، این فرد شرور و سابقه‌دار که دارای چندین فقره سابقه کیفری از جمله خرید و فروش سلاح، سرقت‌های مقرون به آزار و ایراد صدمه بدنی عمدی و سرقت‌های مسلحانه متعدد در جنوب شرق کشور را داشت و از مدت‌ها قبل تحت تعقیب و رصد دستگاه‌های امنیتی بود سرانجام پس از سرقت مسلحانه‌ی نافرجام امروز و تیراندازی به سمت مأموران به هلاکت رسید.
دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر گفت: از این شرور سابقه‌دار مقادیر زیادی اموال مسروقه به همراه یک قبضه اسلحه، ۲ تیغه خشاب و مهمات مربوطه نیز کشف شد.
وی اظهار داشت: وی دارای شکات متعدد و پرونده‌های کیفری زیادی در دادگستری ایرانشهر است.
گل محمدی گفت: برخورد جدی و قاطعانه با این‌گونه جرایم خشن و مجرمان خطرناک از اولویت‌های دستگاه قضائی و سایر نهادهای امنیتی ایرانشهر است. برچسب ها: شرور ، ایرانشهر

منبع: خرداد

کلیدواژه: شرور ایرانشهر هلاکت رسید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۰۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در غزه

ارتش رژیم صهیونیستی رسما به کشته شدن دو نظامی دیگر خود در درگیری‌های روز گذشته در مرکز نوار غزه اعتراف کرد.

به گزارش ایسنا، ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد دو نظامی کشته شده، گروهبان عیدو اویو ۲۸ ساله از نیروهای یگان پشتیبانی زرهی و گروهبان ذخیره کلکادین مهیری ۳۷ ساله از نیروهای تیپ کرملی هستند.

ارتش رژیم صهیونیستی تاکنون به کشته شدن ۶۰۸ نظامی خود از آغاز جنگ در غزه و ۲۶۳ نظامی از آغاز حمله زمینی به این باریکه اعتراف کرده است.

امروز همچنین وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته سه کشتار و جنایت دیگر را در این باریکه مرتکب شده است.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه همچنین اعلام کرد در این حملات ۳۴ فلسطینی به شهادت رسیده و ۶۸ نفر نیز زخمی شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اولین واکنش رهبر انقلاب به اعتراضات دانشجویان در آمریکا و اروپا
  • پیش بینی برداشت ۲۰۰۰ تن سیب زمینی در ایرانشهر
  • اعلام وضعیت اضطراری در ۵ استان اکوادور+ فیلم
  • پیش بینی بارندگی در مناطقی از غرب و مرکز کشور
  • دلسوزی شاگرد منتظری برای شهید مطهری/ تشکیل 700 پرونده برای مشاوران املاک یک استان!
  • وضعیت عمومی حجاب در شهر کرمان نسبتاً مطلوب است
  • دستگیری شرور تیرانداز محله بی‌سیم تهران 
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در محله بی‌سیم تهران
  • هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در غزه
  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان