Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرح تردد زوج و فرد خودروها در مشهد از درب منازل که قرار بود از انتهای هفته پیش اجرایی شود همچنان روی زمین مانده و گویا از نظر برخی مسئولان، وضعیت مشهد چندان هم قرمز نیست. ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۶ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، طرح‌های متعددی در استان خراسان رضوی از ابتدای شیوع ویروس کرونا در معرض اجرا قرار گرفت که برخی از این طرح‌ها ثمرات زیادی نیز داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظرف یکی دو روز گذشته که اعلام شد آمار خودروهای ورودی به مشهدمقدس علی‌رغم کاهش نسبت به سال قبل بازهم رقم قابل توجهی را به خود اختصاص داده است نگرانی‌ها بیشتر شد.

آمارها موید ورود بیش از یک میلیون مسافر به مشهدمقدس از اواخر اسفندماه سال گذشته است که فی‌نفسه با توجه به شرایطی که مشهد دارد قطعا آمار بالایی است و اعلام کاهش چشمگیر آن نسبت به سال قبل نیز دردی را دوا نمی‌کند.

افزایش شمارمبتلایان به ویروس کرونا در استان اردبیل به 309 نفر؛ شمار فوتی‌ها به 44 نفر رسیدآمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان مرکزی به 906 نفر رسید؛ شناسایی 24 مورد جدید246 میلیون تومان خیران و مردم اردستان به درمان ویروس کرونا کمک کردند

اما در خود مشهد نیز طرح‌هایی بعضا از سوی شهرداری و شورای شهر مشهد به مرحله تصویب رسید که اجرایی شدن آنها می‌توانست بارقه‌های امید را برای مقابله با گسترش شیوع کرونا افزایش دهد.

یکی از این طرح‌ها اجرایی شدن تردد زوج و فرد خودروهای شهروندان مشهدی از درب منازل بود که قطعا می‌توانست بار زیادی را از دوش حمل و نقل و تردد در سطح شهر و همچنین گسترش شیوع کرونا بردارد.

با وجود اینکه قرار بود این طرح از پنجشنبه هفته گذشته در مشهدمقدس اجرایی شود اما اجرای این طرح هنوز عملیاتی نشده است.

معاون عمرانی استانداری خراسان رضوی در این زمینه عنوان کرده است: طرح زوج و فرد از درب منازل هنوز اجرایی نشده است، درصورتی که نیاز باشد این طرح اجرایی شود از قبل اطلاع رسانی می‌شود.برای کاهش ترددها و اینکه مشهد در وضعیت قرمز بود، طرح زوج و فرد را از درب منازل تصویب کردیم اما استاندار دستور دادند تا زمانی که ضرورت ایجاد نشده عملی نشود.

حال سوال اصلی این است که آیا وضعیت مشهد قرمز نیست؟ اگر نگرانی از بابت ترددهایی که اینک در سطح شهر که بعضا نیز بی‌مورد است وجود ندارد به صورت رسمی اعلام شود تا مردم نیز دغدغه‌ای نداشته باشند و اگر اذعان و باور دارید که وضعیت مشهد قرمز است چرا طرح‌های این چنینی را که مورد تصویب نیز قرار گرفته مانع اجرا می‌شوید؟

انتهای پیام/282/ح

R41347/P1357/S6,1188/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: درب منازل خراسان رضوی ویروس کرونا زوج و فرد طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۸۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه ساز در ۲۴ ساعت گذشته در شهرهای خراسان رضوی توقیف شد.   سرهنگ سیدرضا اسدنژاد افزود: ۵۷ دستگاه از این خودروهای حادثه ساز توقیف شده مربوط به مشهد است.   وی اضافه کرد: همچنین دیروز مرتکبان ۱۴ هزار و ۵۰۸ تخلف راهور در استان خراسان رضوی جریمه شدند که سه هزار و ۸۸۷ مورد از این تعداد تخلف حادثه ساز است.   جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: روز گذشته ۱۱۹ فقره تصادف جرحی در شهرهای استان رخ داد که ۱۱۹ نفر در این سوانح مصدوم شدند.   وی ادامه داد: ۴۹۷ فقره تصادف خسارتی نیز در این بازه زمانی رخ داد که ۳۹۸ فقره از این تعداد مربوط به مشهد است.   اسدنژاد گفت: سرعت بالا، مکالمه با تلفن همراه و توجه نکردن به جلو از مهمترین دلایل وقوع سوانح رانندگی است.   روزانه بیش از یک میلیون دستگاه خودرو در کلانشهر مشهد تردد می کند.

دیگر خبرها

  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • امضای تفاهم نامه طرح فیبر نوری در بیرجند
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس در مشهد کلید خورد
  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید
  • مشهد، پرباران ترین شهر خراسان رضوی با ۲۵ میلیمتر باران
  • بارش ۲۵ میلیمتر باران در مشهد
  • دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • تولید ۱۷ درصد کلزای خراسان رضوی در مشهد
  • توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی