Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران برنامه های این مجموعه را برای جهش بخشیدن به تولید اعلام کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران, بهمن حسین زاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران در لبیک به نامگذاری سال 99 از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر سال "جهش تولید" برنامه های این مجموعه را برای رسیدن به این هدف تشریح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نمایشگاه ها ویترین تولیدات داخلی کشور هستند, افزود: به همین دلیل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران به منظور معرفی بهتر و دقیقتر تولیدات داخلی به مردم و تجار تسهیلات ویژه ای را به تولیدکنندگانی که قصد دارند در نمایشگاه های سال 99 حضور یابند ارائه خواهد داد. حسین زاده همچنین به حمایت این شرکت از تولیدکنندگان ایرانی به منظور حضور در نمایشگاه های خارجی نیز اشاره کرد و گفت: در این رابطه هم تسهیلاتی در اختیار این عزیزان قرار می گیرد تا حضورشان در نمایشگاه های خارجی بزرگ تسهیل یابد و بیش از پیش تولیدات ایرانی به جهانیان معرفی شود. کمیسرژنرال جمهوری اسلامی ایران در اکسپو 2020 دبی, این رویداد را هم فرصت ویژه ای برای معرفی تولیدات ایرانی به جهانیان ارزیابی کرد و اظهار داشت: در همین رابطه نیز حمایت هایی از تولیدکنندگان ایرانی که علاقه مند به حضور در بخش تجاری پاویون ایران در اکسپو 2020 دبی هستند صورت می گیرد تا در طول 6 ماه برگزاری این رویداد میلیون ها بازدید کننده با این تولیدات آشنا شوند. وی همچنین اقدامات گمرک نمایشگاه بین المللی را نیز گام بسیار مهمی در تسهیل مشکلات تولیدکنندگان ایرانی حاضر در نمایشگاه ها دانست و اعلام کرد: اجرای طرح حذف نرخ سود بازرگانی واردات تجهیزات و ماشین آلات نیازمند تولیدکنندگان نمایشگاهی که در سال 98 به تصویب هیات دولت درآمد در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت. حسین زاده در پایان بر ادامه حمایت از حضور شرکت های دانش بنیان به عنوان بخشی از چرخه تولید کشور در نمایشگاه های این مجموعه تاکید کرد و یادآور شد: همچنین پاویون استارت آپ ها نیز در این نمایشگاه ها مجهزتر خواهد شد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جهش تولید شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی نمایشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۳۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان نمایشگاه بین‌المللی افغان-قزاق در کابل

نمایشگاه افغان-قزاق که با هدف توسعه و بهبود روابط بین افغانستان و قزاقستان، رفع انزوای اقتصادی در سطح منطقه و افزایش مبادلات تجاری در کابل ایجاد شده بود امروز به کار خود پایان داد.

در این نمایشگاه بین‌المللی حدود ۸۰ شرکت بزرگ از ۱۳ بخش کشاورزی، معدن، تجارت، بانک، فناوری و مخابرات شرکت کردند و در کنار آن، جلسات انجام معاملات بین تجار نیز برای این شرکت‌ها برگزار شد.

گفتنی است که نمایشگاه افغان - قزاق با نمایش گذاشتن محصولات و تولیدات داخلی دو کشور افغانستان و قزاقستان در ۸۰ غرفه افتتاح گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • اوقاف با افتخار خود را پیشرو در مسیر انقلاب می‌داند/ تولیدات جوانان ایرانی می‌تواند سود فراوانی برای صنعت و کشاورزی داشته باشد
  • بازدید هیئت‌های تجاری قطر و ترکیه از دستاورد‌های صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی
  • نمایش توانمندی‌های استان کرمان در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • همکاری اتاق‌های بازرگانی و پارک علم و فناوری بین‌المللی
  • رئیسی: تحریم در ایران هرگز به نتیجه نرسید و پس از این هم نمی‌رسد
  • استقرار اتاق‌های بازرگانی فناوری در پارک فناوری بین‌المللی ایران
  • برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی نشاندهنده شکست طرح‌های شیطانی برای منزوی کردن ایران بود
  • پایان نمایشگاه بین‌المللی افغان-قزاق در کابل
  • حضور فارسی‌ها در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ ایران