Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار رودبار جنوب در خصوص آخرین وضعیت این شهرستان و آبگرفتگی روستاها گفت: آب تقریبا فروکش کرده و 10 تا 11 روستا مانده که اگر آب فروکش کند خدمات به روستاها به صورت جدی ارائه می‌شود.

محمود قانعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص آخرین وضعیت شهرستان رودبار جنوب و آبگرفتگی روستاها اظهار داشت: آب تقریبا فروکش کرده و  10 تا 11 روستا مانده که اگر آب فروکش کند خدمات به روستاها به صورت جدی ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار رودبار جنوب ادامه داد: هلال‌احمر خدمات خود را از روز گذشته شروع کرده، راهداری هم خدمات خود را آغاز کردند و  تا ظهر مشکل امروز برق تمام روستاها برطرف و برقدار خواهند شد.

وی تصریح کرد: بازگشایی راه زهکلوت به ایرانشهر بخشی از صبح امروز تا الان انجام و تا پایان امروز بازگشایی خواهد شد و راه کلیه روستاها نیز بازگشایی می‌شود تا بتوانیم بقیه خدمات دستگاه‌های دیگر را به روستاها برسانیم.

قانعی با اشاره به پای کار بودن گروه‌های جهادی و سپاه از نیاز به کمک‌های مردمی خبر داد و اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا، سلامت مردم مد نظر است بنابراین موافق ارسال اقلام نیستیم اگر مردم خواستند کمکی ارسال کنند با دستگاه‌های مربوطه از جمله هلال‌احمر و کمیته امداد هماهنگ کنند و کمک‌های نقدی خود را ارسال کنند.

فرماندار رودبار جنوب در توصیه‌هایی خاطرنشان کرد: مردم ویروس کرونا را جدی بگیرند و در این وضعیت از این موضوع مهم غافل نشویم که مردم دچار این بیماری شوند و مراعاتی که داشتند همچنان داشته باشند تا خدمات را بدون دغدغه در اختیار مردم بگذاریم.

قانعی ابراز داشت: دستگاه‌های که می‌توانند پای کار باشند از طریق دستگاه‌های بالادستی مانند راهداری و هلال‌احمر استان هماهنگ شوند تا بتوانیم خدمات بیشتری به شهروندان بدهیم.

انتهای پیام/80016/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: سیل بازگشایی روستا برق فرماندار رودبار جنوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۴۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان

به گزارش ایرنا از شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، هاشم امینی ادامه داد: از مجموع ۳۰۰ روستای درگیر پیامدهای سیل، تنها ۲۸ روستای منطقه بندینی باقی مانده‌اند که طی روزهای آینده مشکل آب شرب این روستاها نیز برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: بزرگ‌ترین مانع در ترمیم زیرساخت‌های آب‌رسانی به این روستاها، حجم بالای سیلابی است که همچنان در بستر رودخانه بندینی جاری است و امکان استـفاده از تجهیزات مکانیکی و خودروها را نمی‌دهد و در نتیجه عملیات استقرار و اتصال لوله‌های انتقال آب از طریق عوامل انسانی در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور افزود: طی ۲۴ ساعت پس از بارش‌ها سامانه آب‌شیرین‌کن چابهار و کنارک با حجم تولید ۴۳ هزار مترمکعب وارد مدار و از قطع آب مناطق وسیعی از شهرهای جنوب استان جلوگیری شد.

امینی ادامه داد: از ابتدای قطع آب شرب و بهداشت ۲۸ روستای باقی‌مانده، با استقرار ۱۵ دستگاه تانکر، نیاز آبی این روستاها تامین شده است.

به گزارش ایرنا، روز ۲۷ فروردین سازمان هواشناسی و ستاد مدیریت بحران برای استان‌های جنوبی و جنوب شرقی کشور از جمله سیستان و بلوچستان هشدار قرمز بارندگی و احتمال وقوع سیلاب صادر کرد. در پی این اعلان قرمز، استانداری سیستان و بلوچستان به همه دستگاه‌های این استان اعلام آماده‌باش کرد؛ استاندار سیستان و بلوچستان همچنین به همه دستگاه‌های امدادرسان و عضو ستاد مدیریت بحران استان دستور داد تا همه امکانات خود را بسیج کنند.

دیگر خبرها

  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق
  • کرمان/ فوت پسربچه ۵ ساله در سایه اهمال کاری‌ ها
  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • محکومیت مالی برای قاچاق سوخت در جنوب سیستان و بلوچستان
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • افت شدید فشار آب شهرستان رودبار، امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مردمی کردن اقتصاد چگونه محقق می‌شود؟
  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان
  • ایجاد ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی در دولت سیزدهم