Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهیل فضل وزیری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری، در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، از اضافه شدن یک دستگاه خودرو جدید به ناوگان آتش نشانی خبر داد.

او بیان کرد :  تجهیزات یکی از مهم ترین نیازهای سازمان آتش نشانی در راستای تسریع در انجام عملیات ها است .

رییس سازمان آتش نشانی شهرداری گفت : اضافه کردن وتجهیز ناوگان خودروی سازمان آتش نشانی هم از جمله مواردی است که می تواند در انجام عملیات های موفق و همچین کاهش تلفات جانی و مالی شهروندان در هنگام بروز حوادث تاثیر گذار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فضل وزیری عنوان کرد : این سازمان هموراه در کنار برگزاری دوره های مختلف آموزشی برای آتش نشانان اقدامات مناسبی هم در راستای تجهیز وسایل و ناوگاون خودوری را صورت داده است.

او افزود :  این دستگاه خودرو سنگین ولوو که به ناوگان آتش نشانی سنندج اضافه شده بیشتر برای اطفاء حریق های سنگین و بعنوان خودرو پشتیبان در آتش سوزهای خارج از محدوده سطح شهر استفاده خواهد شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج اعلام کرد : این خودرو به مخزن 7 هزار لیتری آب ، مخزن 300 لیتری فوم  و به مانیتور تجهیز شده و قابلیت تخلیه 3 هزار لیتر در دقیقه را دارد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا اتش نشانی سازمان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۴۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد

به گزارش همشهری آنلاین، این حادثه که در عصر روز شنبه و در پی عملیات جوشکاری منبع ذخیره آب هتل رخ داده بود، در کمتر از ۱۵ دقیقه به‌طور کامل مهار و خطر سرایت آتش به دیگر طبقات هتل به‌طور کامل برطرف شد.

در این باره بیشتر بدانید:

اولین تصاویر از آتش سوزی هتل معروف در تهران

این حادثه در پی آتش‌گرفتن تعدادی اقلام جعبه مقوایی ظروف یکبارمصرف در طبقه منفی یک هتل پارسیان کوثر رخ داد که با هماهنگی تیم فنی و مهندسی هتل و آتش‌نشانی منطقه ۶ تهران اقدامات ایمنی انجام و آتش به‌طور کامل خاموش شد.

کد خبر 847613 منبع: مهر برچسب‌ها خبر مهم منطقه ۶ آتش‌ نشانی تهران حریق حوادث ایران

دیگر خبرها

  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • رشد اعتبارات هزینه‌ای عمومی دستگاه‌های فرهنگی متناسب با مأموریت‌های آنها بوده است
  • حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد
  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  
  • اضافه شدن ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور
  • آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • ساخت نمونک خودرو آتش نشانی باتلاش دانش آموزان نیشابور
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین