Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-07@17:31:43 GMT

توزیع رایگان ۱۱ میلیون ماسک در کشور

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۹۱۲۰

خرداد: وزیر صنعت، معدن و تجارت از توزیع رایگان بیش از ۱۱ میلیون ماسک سه لایه و N۹۵ در کشور خبر داد.
به گزارش خرداد به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، «رضا رحمانی» در ادامه اقدامات تامینی اقلام بهداشتی مرتبط با کرونا در سطح کشور، دستور داد تا بیش از ۱۱ میلیون ماسک سه لایه و ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار ماسک N۹۵ از طریق دانشگاه‌های علوم پزشکی استان‌ها و به صورت گسترده، توزیع عمومی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیرو این دستور، سهمیه هر یک از استان‌ها تعیین شده و به نسبت اولویت‌ها و وضعیت شیوع کرونا و همچنین جمعیت آنها، اقلام مربوطه ارسال شده و توزیع عمومی می‌شود.
هزینه ۱۱ میلیون ماسک مدنظر برای توزیع در سطح استان توسط واحدهای بزرگ معدنی و صنایع معدنی کشور و در راستای مسوولیت‌های اجتماعی این واحدها تقبل شده است. برچسب ها: وزارت صنعت ، ماسک

منبع: خرداد

کلیدواژه: وزارت صنعت ماسک ۱۱ میلیون ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۹۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در فروردین ۱۴۰۳

رئیس اداره کل سوخت‌گیری هواپیمایی کشور از توزیع بیش از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در فروردین‌ امسال خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، احمد واحدیان ابوترابی در این باره گفت: در نخستین‌ ماه سال ۱۴۰۳، ۱۲۰ میلیون و ۷۸ هزار و ۷۶۷ لیتر سوخت هوایی به ۱۷ هزار و ۲۵۱ پرواز در ۵۷ مرکز سوخت‌گیری کشور توزیع شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۹.۴ درصد افزایش داشته است.

وی سفرهای نوروزی و بالا رفتن حجم مسافرت‌های هوایی در کشور را از جمله دلایل اصلی افزایش مصرف سوخت دانست و افزود: حجم مصرف سوخت هوایی در فروردین‌ امسال نسبت به اسفند سال ۱۴۰۲، ۸.۹ درصد رشد داشته است.

رئیس اداره کل سوخت‌گیری هواپیمایی کشور تأکید کرد: در این ماه عملیات سوخت‌رسانی به‌صورت روزانه به ۵۸۰ فروند هواپیما در ۵۷ مرکز سوخت‌گیری کشور انجام شده است.

دیگر خبرها

  • آخرین جزئیات بارش‌ها و دمای هوای تا ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
  • اعلام نتایج آزمون ارشد در اواخر خرداد
  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 10 و 11 خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود
  • توزیع روزانه قارچ در سطح کشور به ۸۰۰ تن رسید
  • سرمایه‌گذاری ۹۷۹ میلیارد تومانی‌ در صنعت برق خراسان جنوبی
  • توزیع بیش از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در فروردین ۱۴۰۳
  • بیش‌از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در کشور توزیع شد
  • اکران تگزاس ۳ از ۲ خرداد در سینماهای سراسر کشور
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان