Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@17:16:37 GMT

توزیع ماسک رایگان توسط انجمن یاوران وقف شهرستان بهمئی

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۹۲۰۶

توزیع ماسک رایگان توسط انجمن یاوران وقف شهرستان بهمئی

مسوول دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان بهمئی از تولید و توزیع ماسک رایگان به همت انجمن یاوران وقف شهرستان بهمئی خبر داد.

 سیدروح اله افسر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه برای سلامتی مردم بهمئی از کوچکترین تلاشی دریغ نخواهیم کرد و آماده خدمت رسانی هستیم گفت: تا زمانی که این بیماری را شکست دهیم تولید و توزیع ماسک رایگان به همت خیّرین در بهمئی ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوول دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه بهمئی گفت: کمک‌های جهادی به مردم به همت انجمن یاوران وقف شهرستان بهمئی ادامه دارد و لازم است مردم توصیه‌های مسوولان بهداشتی را جدی بگیرند و برای شکست کرونا در خانه بمانند.

در ادامه هم علی دهقان مسئول انجمن یاوران وقف دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان بهمئی گفت: تا این لحظه به کمک ۸۶ نفر از خیّرین، ۷.۵۵۰.۰۰۰ تومان جمع آوری شده است و به واسطه آن ۳۲۰۰ عدد ماسک تولید و به همراه ۲۰۰ عدد ماسک اهدایی از طرف خیّرین، جمعا ۳۴۰۰ ماسک در بین برخی ادارات، ورودی شهر و در محله مسکن مهر، شهرک ولی عصر و برخی نقاط ممبی به صورت خانه به خانه توزیع شده است.

 دهقان افزود: ۵ کارگاه تولید ماسک که ۴ مورد آن در خانه شخصی و ۱ مورد در حسینیه بوده است با انجمن یاوران وقف همکاری داشته‌اند و در صورت تامین لوازم تولید، قابلیت تولید روزانه ۵۰۰ ماسک را دارند.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر تولید و توزیع ماسک، ۳۵۰ عدد اسپری الکل توزیع و بیش از ۵۰ خانه افراد نیازمند ضدعفونی شده است که جهت ادامه این روند نیازمند کمک‌های نقدی و غیر‌نقدی شهروندان و خیّرین هستیم.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس ماسک رایگان شهرستان بهمئی یاوران وقف انجمن یاوران وقف شهرستان بهمئی توزیع ماسک خی رین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۹۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجباری نبودن لباس فرم برای دانش آموزان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی آرند در نخستین کارگروه تولید، ساماندهی، نظارت و توزیع لباس فرم دانش آموزان استان درسال تحصیلی جدید با بیان اینکه چنانچه لباس فرم امسال دانش آموزی مرتب و قابل استفاده مجدد در سال تحصیلی جدید باشد افزود: در این صورت اجباری برای خرید و تهیه لباس فرم جدید نیست.
وی اضافه کرد: بر اساس دستورالعمل ساماندهی و نظارت بر تهیه و توزیع پوشاک دانش آموزان، هیچ مدیر مدرسه‌ای مجاز نیست با تولید کننده و یا فرد خیاط برای تولید و تهیه لباس فرم دانش آموزان انعقاد قرارد بکند و به اجبار دانش آموز و یا اولیاء آن را به خیاط مورد نظر خود معرفی کند.

دیگر خبرها

  • ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل
  • توزیع روزانه قارچ در سطح کشور به ۸۰۰ تن رسید
  • خانه‌دار شدن کارگران واجد شرایط استان یزد با تسهیلات ارزان قیمت
  • پالایشگاه آبادان که در دولت گذشته قرار بود رایگان واگذار شود، به سوددهی رسید
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در جزیره قشم
  • اجباری نبودن لباس فرم برای دانش آموزان
  • بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج ادامه دارد
  • بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج جامعه ادامه دارد
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان