Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@02:26:38 GMT

نماز جمعه این هفته هم در خراسان رضوی برگزار نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۲۶۱۲

نماز جمعه این هفته هم در خراسان رضوی برگزار نمی‌شود

حجت الاسلام محمد حسین ایزدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه و تشکر از همه مجاهدان عرصه سلامت و آرزوی بهبودی هرچه زودتر برای همه بیماران افزود: پیرو بخشنامه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در مورد عدم برگزاری نمازهای جمعه در مراکز استانها و با توجه به توصیه‌های اکید متخصصان بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان نسبت به رعایت کامل موازین بهداشتی و پرهیز از هرگونه اجتماع مخاطره انگیزی که باعث شیوع یا شدت این بیماری شود لذا نماز جمعه هشتم فروردین سال جاری ۹۹ در پایگاههای نماز جمعه استان برگزار نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امیدواریم به فضل الهی و عنایت ائمه اطهار(ع) به ویژه ولی نعمتمان امام رضا (ع) هرچه زودتر شاهد بر چیده شدن این بلیه و بیماری باشیم.

پیش از این هم نماز جمعه روزهای نهم، شانزدهم و ۲۳ اسفند ماه پارسال و اول فروردین امسال در شهرهای خراسان رضوی اقامه نشد.

قبل از شیوع ویروس کرونا نماز جمعه در ۵۳ نقطه استان خراسان رضوی برگزار می‌شد.

از ۳۰ بهمن پارسال تا ششم فروردین امسال، پنج هزار و ۱۲ مبتلا به عفونت های تنفسی و مشکوک به کرونا در بیمارستانهای خراسان رضوی بستری شده‌اند و از این تعداد سه هزار و ۲۵۶ نفر از  بیماران بستری شده بر اثر کرونا در بیمارستانهای خراسان رضوی ظرف ۳۰ بهمن تا ششم فروردین ماه جاری، بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

تعداد جانباختگان استان خراسان رضوی بر اثر بیماری کرونا که آزمایش آنها به طور  قطعی مثبت شده نیز ۱۵۹ نفر است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان خراسان رضوی بیمارستان خراسان رضوی دانشگاه علوم پزشکی استان نماز جمعه بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی خراسان رضوی نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۲۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مسابقات شنای کارگران خراسان شمالی در هفته کار و کارگر

ایسنا/خراسان شمالی مسابقات شنای کارگری در خراسان شمالی که به مناسبت هفته کار و کارگر برگزار شده بود، با مشخص شدن نفرات برتر به کار خود پایان داد.

رئیس هیات اجرایی مجموعه های ورزشی و تفریحی کارگران خراسان شمالی  در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: این مسابقات با حضور ۵۰ نفر شرکت کننده از کارگاه های مختلف و کارگران مشمول قانون کار در مجموعه ورزشی کارگران امام علی (ع) شهرستان بجنورد برگزار شد.

مهدی اسلام خواه، برگزاری این مسابقات را به مناسبت ارج نهادن به مقام کارگران و گرامیداشت هفته کار و کارگر برای ایجاد شور و شوق مضاعف بین کارگران اعلام کرد و افزود: برگزاری برنامه هایی از این نوع موجب ایجاد تحرک و شادابی در جامعه می‌شود و شور و نشاط اجتماعی را به دنبال دارد. به همین دلیل، خود را موظف به اجرای برنامه‌هایی از این قبیل در حوزه کارگری می‌دانیم.

وی با بیان اینکه این مسابقات در سه رده سنی برگزار شد، گفت: در رده سنی ۲۰ تا ۳۰ سال، امیررضا باقرزاده از سبزگستر شیروان، رضا تحولاتی و یوسف زمانی فر از آلومینای جاجرم و همچنین سجاد راستگو از استخر هلال احمر شیروان به مقام های اول تا چهارم رسیدند.

رئیس هیات اجرایی مجموعه‌های ورزشی و تفریحی کارگران خراسان شمالی ادامه داد: در رده سنی ۳۰ تا ۴۰ سال پوریا کلانتری از استخر ۱۹ مهر بجنورد، محمد شاکریان از آلومینای جاجرم و ارشک زعفرانی از راهداری به مقام های اول تا سوم رسیدند.

به گفته اسلام خواه، در رده سنی بالای ۴۰ سال نیز ولی الله استاجی، حجت یداللهی و علی سدید به مقام های برتر رسیدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه هفته مشاغل در هنرستان دخترانه فاطمه الزهرا (س) صالح آباد + تصاویر
  • برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • سامانه بارشی تا اوایل هفته آینده در خراسان رضوی فعال خواهد بود
  • نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد اقامه می‌شود
  • باران در راه خراسان رضوی
  • پایان مسابقات شنای کارگران خراسان شمالی در هفته کار و کارگر
  • آیین «زنگ سپاس معلم» در مشهد برگزار شد
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی