Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به کمک‌های مردم سراسر کشور در سیل سال گذشته برای مردم استان گلستان، گفت: گلستانی‌ها برای جبران محبت مردم کرمان به کمک این منطقه سیل‌زده آمدند. ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۶ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سرهنگ سیدموسی حسینی بعدازظهر امروز در حاشیه ارسال محموله‌های کمک به مناطق سیل‌زده در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با توجه به محبت‌ها و حمایت‌های بی دریغ مردم کرمان در حادثه سیل گلستان در آق قلا، بندرترکمن، گمیشان و گنبدکاووس، امروز که کرمان دچار سیل شده مردم گلستان به کمک آنها آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مردم گلستان وظیفه خودشان دانستند که محبت کرمانی‌ها را جبران کنند زیرا زندگی مردم این منطقه بر اثر سیل مختل شده است.

خسارت 14 میلیارد تومانی سیل در قلعه گنج کرمان/ فیبرنوری دچار مشکل استاقدامات پیشگیرانه کرونا در مناطق سیل‌زده کرمان با حساسیت بیشتری انجام شودسیلاب ‌به 113 کیلومتر راه و 126 ابنیه فنی ‌استان سمنان خسارت زد‌

وی یادآور شد: این کمک ها شامل لوازم خانگی، پتو و خوراکی است که به شهر کرمان ارسال خواهد شد تا تقدیم هموطنان سیل زده شود.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان اظهار کرد: مردم گلستان نشان دادند که حتی در دشوارترین شرایط در کنار سایر هموطنان خود هستند و شرایط بحرانی را به بهترین نحو مدیریت می‌کنند.

انتهای پیام/588/ش

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۹۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه پیرانشهر بر رعایت اخلاق اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، اهمیت سلام کردن در دین مبین اسلام از مهم ترین موارد مورد تاکید خطبه های امروز نماز جمعه شهرستان پیرانشهر بود.

ماموستا هاشم آبادی گفت: توجه به روایات مختلف از پیامبر گرامی اسلام نشان میدهد که سلام کردن از کلمات مهم و از صفات انسان مومن و ملائکه و شخصیت های کامل اسلامی است که خیر و رحمت و برکت خدا رابه دنبال دارد.

خطیب جمعه شهرستان پیرانشهر اظهار داشت: سلام کردن محبت و سادگی را به دنبال دارد و هدیه ای بزرگ از جانب انسان مومن به یکدیگر است.

ماموستا هاشم آبادی همچنین در ادامه موضوع سلام کردن اظهار داشت: سلام نکردن چندین مفهوم را به دنبال دارد که از جمله صفات ناشایست انسان بخیل و متکبر است که کم ارزشی طرف مقابل میباشد.

ماموستا هاشم آبادی توجه و اهمیت به این موضوع را مهم دانست و گفت: لازم است سلام کردن در جامعه عادی و امری ضروری باشد.

ایمان و شهادت،طاعت و عبادت و محبت به یکدیگر از دیگر موارد مورد اشاره ماموستا هاشم آبادی درخطبه های امروز بود.

 

 

 

دیگر خبرها

  • سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد
  • صعود ایران با حضور ۴ گلستانی به فینال والیبال دانش آموزان جهان
  • اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی
  • ملزم بودن رعایت پرهیز‌های دارویی آنتی بیوتیکی طیور زنده قبل از ارسال به کشتارگاه‌ها
  • به همت پژوهش سرای برهان کتاب «عشق برتر» منتشر شد
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • سردار فدوی: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند روزی در منطقه غرب آسیا اساس آن‌ها زیر سوال برود
  • تاکید امام جمعه پیرانشهر بر رعایت اخلاق اسلامی
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد