Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهزاد رحیمی نماینده منتخب مردم بانه و سقز در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تلاش برخی رسانه‌ها و افراد برای ضعیف جلوه دادن مجلس یازدهم گفت: این که برخی می‌گویند مجلس یازدهم نمی‌تواند کارآمدی لازم را داشته باشد و از تجربه پایینی برخوردار است یک پیش داوری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه چه کسی وارد مجلس بشود را مردم تشخیص دادند و این حرف، دستِ کم گرفتن انتخاب مردم است.

او افزود: اگر به مجالس قبلی هم نگاه بیندازیم می‌بینیم، مجالسی که افراد با تجربه هم در آن حضور داشتند، نتوانستند آن طور که باید موفق ظاهر شوند.

رحیمی تصریح کرد: مجلس آینده به چنین افرادی مانند منتخبان مجلس یازدهم نیاز دارد که از حاشیه دور بوده و روحیه انقلابی داشته باشند.

او همچنین عنوان کرد: در پیروزی انقلاب در سال ۵۷ و سال‌های دفاع مقدس هم چنین اتفاقی افتاد، افرادی که عشق به وطن داشتند و از انرژی زیادی برخوردار بودند آمدند و پیروزی‌های بزرگ را رقم زدند، بر همین اساس به نظرم مجلس یازدهم از کارآمدترین مجالس خواهد بود که باید به آن امیدوار باشیم.

منتخب مردم بانه و سقز در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: افرادی که در مجلس یازدهم حضور دارند، کسانی هستند که علاقه زیادی به کار دارند و می‌خواهند خود را در عرصه خدمت رسانی ثابت کنند.

رحیمی در پایان اظهار کرد: ما انقلاب را با جوانان به پیروزی رساندیم، ولی اقتصاد را با مسن‌ها باختیم؛ در مجلس هم همینطور است و باید به آن امیدوار باشیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس یازدهم مجلس شورای اسلامی دفاع مقدس مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۶۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل خورگو وارد مرحله اجرا شد

عملیات اجرایی پروژه احداث پل خورگو ظهر امروز با حضور استاندار هرمزگان آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، مهدی دوستی؛ استاندار هرمزگان ظهر امروز با همراهی احمد مرادی محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با حضور در روستای خورگو از توابع بخش مرکزی بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه احداث پل این روستا را کلنگ زنی کرد.

استاندار هرمزگان ارائه خدمات مناسب و توسعه متوازن تمام مناطق کشور را برنامه مهم دولت برشمرد و گفت: یکی از سیاست‌های اصلی ما در حوزه محورهای مواصلاتی کاهش نقاط حادثه خیز و رفع این معضل اساسی است که برنامه ریزی برای اصلاح آن‌ها انجام گرفته و این مسیر نیز جزو برنامه‌ اصلاحی است.

دوستی بالندگی کشور را برکت خون شهدا دانست و افزود: مردم شهید پرور منطقه خورگو بالغ بر 30 شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده‌اند و ایمن شدن تردد مردم و تامین آرامش خاطرشان وظیفه دولت است که امروز با آغاز احداث این پل و تامین مالی که به صورت مداوم انجام می‌شود گامی در مسیر تحقق خواسته عمومی مردم برداشته شد.

وی تصریح کرد: درخصوص سایر مطالبات مردم از جمله بهسازی مسیر 26 کیلومتری، پس‌ از برآورد بودجه توسط اداره کل راهداری برنامه ریزی لازم را خواهیم داشت.

نماینده عالی دولت در هرمزگان با قدردانی از تلاش‌های نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی گفت: تعامل و همکاری خوب میان مسئولان استانی و نمایندگان استان در مجلس فرصت مغتنمی برای پیگیری و تحقق اولویت‌های استان در راستای توسعه است. 

به گزارش تسنیم، این پروژه بناست با اعتباری بالغ بر 90 میلیارد تومان در مدت زمان 18 ماه احداث و به مردم تقدیم شود.

انتهای پیام/864

دیگر خبرها

  • پل خورگو وارد مرحله اجرا شد
  • پل خورگو وارد فاز اجرا شد
  • ببینید| نوری قزلجه: بیش از ۵۰ درصد اقدامات مجلس یازدهم رضایت‌بخش نبود
  • موضع دولت درخصوص انتخاب رئیس مجلس دوازدهم
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • پزشکیان : امروز در مجلس اولویت عده‌ای موضوع حجاب است/ این موضوع با زور و گشت ارشاد نتیجه‌ عکس خواهد داد
  • مسعود پزشکیان: امروز در مجلس اولویت عده‌ای موضوع حجاب است/ بدسلیقگی‌‌ها در اجرای برخی سیاست‌ها از تمامیت‌خواهی یک عده خاص نشات می‌گیرد/ با زور و گشت ارشاد نتیجه‌ی عکس خواهد داد