Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@02:57:23 GMT

ورودی و خروجی های استان تهران مسدود شد

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۶۹۳۲

ورودی و خروجی های استان تهران مسدود شد

سرهنگ سیاوش محبی در گفتگو با خبرنگار مهر، از انسداد تمام ورودی و خروجی‌های استان تهران خبر داد و اظهار داشت: به افرادی که در داخل تهران هستند اجازه سفر به خارج از استان داده نمی‌شود و همچنین از خارج استان تهران نیز اجازه ورود به داخل استان تهران را ندارند.

محبی با تاکید بر اینکه فقط افراد بومی که ساکن تهران هستند اجازه ورود به استان را دارند گفت: به جز افراد بومی به هیچکس اجازه ورود به استان تهران داده نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه شرق استان تهران بیان داشت: کسانی که مقررات را رعایت نکند، علاوه بر جریمه ۵۰۰ هزار تومانی، یک ماه خودروشان توقیف می‌شود.

وی عنوان داشت: به همه کسانی که قبلاً سفر کرده اند توصیه می‌شود نیز هر چه زودتر بازگشت سفر خود را مدیریت کنند و در طول مسیر اجازه ورود به شهرستان‌ها را ندارند و باید از کمربندی‌ها و کنارگذرها عبور کنند.

محبی گفت: این طرح فعلاً تا اواخر روز ۱۵ فروردین ادامه دارد.

کد خبر 4887269

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راه شرق استان تهران ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام گرگان ماسک طبی شهرکرد ضدعفونی بارش باران حوادث چهارشنبه سوری سیلاب نوروز قزوین اجازه ورود استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۶۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره استقلالی از تیم ملی خط می خورد؟

به گزارش همشهری آنلاین،‌ تیم ملی در اردوی خرداد ماه دو بازی با تیم‌های ازبکستان و هنگ کنگ برگزار خواهد کرد و با برگزاری این بازی‌ها مسابقات تیم ملی در دور نخست مقدماتی جام جهانی به پایان می‌رسد. ممکن است محمد محبی به دلیل مصدومیت اردوی جدید تیم ملی را از دست دهد. بازیکنی که در ماه‌های اخیر ستاره بی بدیل تیم ملی بوده است و در روستوف هم روزهای خوبی داشته است.

محبی دچار کشیدگی لیگامنت روی پا مواجه شده و در سه هفته اخیر لیگ برتر روسیه در ترکیب تیمش به میدان نیامده است. او به نظر یک بازی دیگر از روستوف را از دست خواهد داد و بعد از آن رفته رفته به تمرینات گروهی تیم اضافه می‌شود.

محمد محبی بعد از بازگشت به تمرینات گروهی یکی دو هفته هم زمان نیاز خواهد داشت تا از نظر تمرینات هماهنگی به شرایط ایده آلی برسد و شاید به همین خاطر امیر قلعه نویی به این بازیکن برای اردوی خرداد ماه استراحت بدهد. به خصوص که محمد محبی نزدیک به یک ماه است که از شرایط مسابقه دور شده است.

محمدمحبی این فصل همان طور که اشاره شد یکی از بهترین‌های روستوف بوده است. او تا به این جای کار زننده ۷ گل برای تیمش بوده است.

کد خبر 847913 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • ستاره استقلالی از تیم ملی خط می خورد؟
  • نیروهای امنیتی ما در بدترین شرایط اجازه ورود به دانشگاه‌ها را ندارند
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیرو‌های امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | گره کور ترافیکی خروجی فتح باز شد
  • کاهش ۶.۱ درصدی ورودی پرونده‌های سرقت مستوجب تعزیر به دادگستری
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت
  • دانشجویان فرانسوی ورودی دانشگاه «سیانس پو» پاریس را مسدود کردند+ عکس
  • دانشجویان فرانسوی ورودی دانشگاه «سیانس پو» پاریس را مسدود کردند
  • دانشجویان فرانسوی ورودی دانشگاه علوم سیاسی (سیانس پو) پاریس را مسدود کردند
  • دستور امام جمعه تهران به وزیر کار دولت رئیسی /نیروهای مسلح اجازه کمترین تعرض به کشور را نمی دهند