Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@06:01:28 GMT

در آمد ۱۰ میلیارد دلاری شیائومی در شش ماه

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۹۶۰۶

در آمد ۱۰ میلیارد دلاری شیائومی در شش ماه

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت شیائومی از ابتدای فعالیت خود تا به جال توانسته است محصولات زیادی را تولید کند و در این راه محصولات بسیار با کیفیتی را به بازار چین و دیگر نقاط جهان ارائه کرده است. این شرکت در طول شش سال فعالیت خود از ابتدای تولید محصولات خود تا به حال پیشرفت سریعی داشته است و به سرعت در خارج از کشور خود، چین صنعت خود را گسترش داده است و بسیار موفق ظاهر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت شیائومی در حال حاضر در بیش از ۹۰ بازار جهان حضور دارد و در میان پنج برند برتر جهان در کنار سامسونگ، اپل و هوآوی قرار گرفته است. گزارش‌های جدید نشان می‌دهد که این شرکت در حال حاضر نیمی از درآمد خود را از بازار جهانی کسب می‌کند.

بیشتر بخوانید: عضو جدید خانواده Note 9 شیائومی معرفی شد

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، از سه ماهه سوم سال ۲۰۱۹، نیمی از درآمد این شرکت از بازار جهانی یعنی بازار‌های خارج از کشور چین تأمین می‌شود. دوره سه ماهه اول تا سه ماهه سوم از سال گذشته گزارش درآمد شرکت شیائومی نشان می‌دهد که این شرکت ۱۰ میلیارد دلار درآمد داشته است. شیائومی به زودی گزارش مالی سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۹ خود را منتشر خواهد کرد و این گزارش نشان خواهد داد که درآمد این شرکت در این سه ماه از مرز ۱۰ میلیارد دلار عبور کرده است.

این شرکت به تازگی در راه مبارزه با ویروس کرونا قدم گذاشته است. در حال حاضر، شیائومی برای مبارزه با این ویروس ماسک‌های هوشمندی را به ایتالیا، فرانسه و اسپانیا صادر کرده است. این شرکت متعهد شده است که این ماه یک میلیون از ماسک‌های خود را به اروپا صادر کند و در حال حاضر بسیاری از آن‌ها در راه به اروپا هستند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فناوری فضای مجازی محصولات شیائومی کرونا ویروس حال حاضر سه ماهه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۹۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود ۸۵۳ میلیارد تومان نقدینگی به صندوق‌های با درآمد ثابت در هفته‌ای که گذشت

کوروش آسایش کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در هفته کاری که گذشت صندوق‌های با درآمد ثابت شاهد ورود نقدینگی ۸۵۳ میلیارد تومانی بودند در حالی که بازار سهام شاهد ورود هزار و ۲۵۷ میلیارد تومان پول افراد حقیقی بود و ارزش معاملات خرد حدود ۲۱ هزار و ۴۶۰ میلیارد تومانی برای بازار ثبت شد.

او افزود: در این هفته کاری صندوق‌های با درآمد ثابت چهار روز یکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه به ترتیب ۴۱۳، ۶۲۰، ۳۷۱ و ۵۱۶ میلیارد تومان ورود نقدینگی را شاهد بودند و در یک روز کاری یعنی شنبه هزار و ۶۷ میلیارد تومان نقدینگی از این صندوق‌ها خارج شد.

گفتنی است، طبق مصوبات سازمان بورس، صندوق‌های درآمد ثابت موظف هستند که حداقل ۷۵ درصد از دارایی خود را به اوراق بهادار با درآمد ثابت، گواهی سپرده بانکی و سپرده بانکی اختصاص دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • شمش طلا با چه دلاری حراج شد؟‌ + نمودار
  • درآمد میلیون دلاری شبکه‌های ماهواره‌ای از سینمای ایران! چرا و چگونه؟!
  • ارزش گوگل اوج گرفت؛ غول تکنولوژی از ۲ تریلیون دلار گذر کرد
  • رانت ۴ میلیارد دلاری مونتاژکاران؛ التهاب بازار خودرو نخوابید
  • آلفابت به کلوب ۲ تریلیون دلاری‌ها پیوست
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • افت تراز یک پله‌ای ارزش دلاری بورس تهران!
  • جنگ در اقتصاد دیجیتال دنیا ؛ تیک تاک در آمریکا می ماند؟
  • ورود ۸۵۳ میلیارد تومان نقدینگی به صندوق‌های با درآمد ثابت در هفته‌ای که گذشت
  • بالاترین نرخ بیکاری در آلمان از سال ۲۰۱۵