Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@17:21:35 GMT

نیکوکاران خمین ۸۸ میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۱۳۲۴

نیکوکاران خمین ۸۸ میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند

«جواد داودی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این کمک‌ها در قالب صدقات، زکات، اکرام ایتام و محسنین، نذر و قربانی، جشن نیکوکاری، پرداخت هزینه های درمان، مسکن، معیشت و تحصیل نیازمندان بوده است.  
وی ادامه داد: مردم نیکوکار خمین ۱۳ میلیارد ریال در جشن نیکوکاری پارسال به نیازمندان این شهرستان کمک کردند که نسبت به مبالغ اعطایی دوره قبل ۱۰۰ درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) خمین بیان کرد: ۲ میلیارد ریال از کمک‌های مردم شهرستان در جشن نیکوکاری نقدی و بقیه در قالب اهدای سبد کالا بوده است.
داودی گفت: پنج میلیارد ریال از این کمک‌ها در خمین از سوی ۶ مرکز نیکوکاری زیرمجموعه کمیته امداد  در محله‌ها جمع آوری و توزیع شد و ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نیز با مشارکت موسسات خیریه بوده است. 
رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) خمین گفت: جشن نیکوکاری با هدف حمایت از دانش آموزان بی‌بضاعت و نیازمند در اسفندماه هرسال برگزار می‌شود و به‌دلیل شیوع ویروس کرونا و برای حفظ سلامت مردم، امسال این جشن به‌صورت غیرحضوری در شهرستان برگزار شد.
داودی افزود: شهروندان نیک اندیش این شهرستان کمک‌های خود را از  طریق واریز حساب به‌صورت غیرحضوری و الکترونیکی به کمیته امداد اهدا کردند.
خمین در جنوب استان مرکزی دارای ۱۰۵ هزار نفر جمعیت است که پنج هزار و۱۰۱ خانوار مستمری بگیر با ۹ هزار و ۶۴۲ نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.
 

برچسب‌ها خمین کمیته امداد امام خمینی (ره) موسسات نیکوکاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خمین کمیته امداد امام خمینی ره موسسات نیکوکاری خمین کمیته امداد امام خمینی ره موسسات نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی جشن نیکوکاری میلیارد ریال کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۱۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ صالحی گفت: دریافتی فرزندان مشمول طرح محسنین هم ۹ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال در ماه است.

وی افزود: با مشارکت و همدلی خیرین زنجانی، کمیته امداد استان زنجان رتبه نخست کشوری را در نگهداشت حامیان دارد.

صالحی بابیان اینکه در حال حاضر قریب به چهار هزار و ۹۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند، ادامه داد: این تعداد فرزند در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین از حمایت‌های کمیته امداد برخوردارند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از همکاری ۳۶ هزار و ۴۸۰ حامی با این نهاد خبر داد و گفت: قریب به چهار هزار نفر از این حامیان در ماه رمضان جذب شدند.


وی با بیان اینکه خیرین با هر مبلغی می‌توانند در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت کنند، افزود: خیران نیک اندیش زنجانی می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ و یا مراجعه به سایت Ekram.emdad.ir حمایت مادی و معنوی فرزندان ایتام و محسنین را عهده دار شوند.

دیگر خبرها

  • توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام
  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • کمک ۶۵۰ میلیون ریالی بانوی جویباری به مردم غزه
  • بیش از ۱۷هزار سالمند تحت حمایت کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید