Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهر زاهدان: نیروهای جهادی و مردمی در پی شیوع کرونا ویروس و جلوگیری از انتشار آن در اقدامی بشر دوستانه معابر و خیابان های شهر زاهدان را ضد عفونی کردند.

شاقوزایی  در گفت گو با ایسنا افزود: اکیپ‌های جهادی مسجد حضرت‌علی‌ابن‌ابیطالب(ع)، سپاه پاسداران و پویش مردمی سطح شهر زاهدان را ضدعفونی و گندزدایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: این گروه‌های جهادی با تجهیزات کامل که شامل ماشین‌های جت‌واش، پمپ‌دستی، دستگاه‌ سم‌پاش کوله‌ای و لباس فرم که توسط خیرین استان تهیه شده، در کنار نیروهای آتش‌نشانی و خدمات شهر به ضدعفونی سطح شهر زاهدان می‌پردازند.

وی بیان داشت: پویش مردمی با ۲۰ نفر نیرو، ۱۲ پمپ دستی و لباس‌های فرم که توسط حوزه خدمات شهر تهیه گردید، معابر فرعی محله کریم آباد و سالن شهدای وحدت را ضدعفونی نمودند.

وی اظهار داشت: مسیرهای محله کریم آباد، خیابان‌های مصطفی‌خمینی، امام خمینی، شهدای وحدت وسعدی، بلوارهای جام‌جم تا شهدای‌شاهوزهی، بازارچه محلی کریم آباد نیز توسط نیروهای آتش‌نشانی با کلیه ماشین آلات و تجهیزات کامل ضدعفونی و گندزدایی شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرداری زاهدان گندزدايي گروه های جهادی شهر زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۵۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح کنترل پوکی استخوان برای زنان بالای ۵۰ سال در زاهدان

به گزارش جام جم آنلاین،معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت:پوکی استخوان یا استئوپروز به کاهش توده استخوانی، ضعیف و سست شدن بافت استخوان گفته می‌شود، این حالت به شکستگی استخوان منتهی خواهد شد وشکستگی ناشی از آن از هر ۳ زن بالای ۵۰ سال یک زن را درگیر می کند.
 دکتر مهدی زنگنه، افزود: این برنامه در سه مرکز خدمات جامع سلامت شهری حضرت فاطمه (س)، حضرت زینب (س) و حضرت معصومه شهرستان زاهدان به صورت پایلوت در حال اجراست و تمامی زنان ۵۰ سال و بالاتر می‌توانند با مراجعه به این مراکز از خدمات آموزشی و غربالگری پیشگیری از این بیماری بهره‌مند شوند.

دیگر خبرها

  • آتش سوزی کامیون حامل بیسکویت در محور فهرج ـ زاهدان
  • از لزوم جدیت در تفکیک زباله، تا سهم فاضلاب خانگی در آلودگی رودخانه های رشت
  • ۳۸۷ نیرو مشغول یافتن «یسنا دیدار» در کلاله/اعزام بالگرد به گلستان
  • یک گیاه ضد باکتری برای درمان برخی بیماری‌های عفونی
  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • اجرای طرح کنترل پوکی استخوان برای زنان بالای ۵۰ سال در زاهدان
  • ChatGPT در تشخیص آبسه مغزی شکست خورد
  • فیلم| اردوی جهادی با عطر شهدا
  • استفاده از نیروهای مردمی فرصتی طلایی/ باید از مسوولان مطالبه کنیم
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری