Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز گفت: باتوجه به شیوع بیماری کرونا، ضدعفونی خودروهای حامل بار در ورودی میادین از نیازهای اساسی و ضروری احساس می‌شد که در دستور کار سازمان قرار گرفته و اجرایی شد.

ابراهیم محمدی در خصوص راه اندازی سیستم مکانیزه ضدعفونی خودرو، اظهار کرد: عوامل اجرائی سازمان از اوایل اسفند ۹۸ بصورت شبانه روزی در ورودی‌های سبزه میدان و میدان بزرگ میوه و تره‌بار مستقر بوده و ضد عفونی خودروهای ورودی به میدان به صورت دستی با پمپ‌های ویژه انجام می‌گرفت که با همت عوامل اجرایی سازمان، سیستم مکانیزه و تمام اتوماتیک از امروز به صورت تمام وقت آماده ضدعفونی خودروهای ورودی به میدان می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا، ضدعفونی خودروهای حامل بار در ورودی میادین از نیازهای اساسی و ضروری احساس می‌شد که در دستور کار سازمان قرار گرفت و  اجرایی شد.

 وی ادامه داد: موثرترین روش در بحث ضدعفونی خودروها و مدیریت ترافیک ورودی میادین، راه اندازی سیستم مکانیزه و تمام اتوماتیک بود که این سیستم با نام شهید خدمت مهندس محمد قلیزاده راه اندازی و به بهره برداری رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس ضد عفونی راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۵۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، نخستین دستگاه آنژیوگرافی توسط سازمان منطقه آزاد اروند خریداری و در بیمارستان آیت‌الله طالقانی راه‌اندازی شد.

سید مهدی موسوی مدیر بهداشت و سلامت سازمان منطقه آزاد اروند، این اقدام را بر اساس نیازسنجی انجام شده و نظر به مراجعه شهروندان برای انجام مراحل آنژیوگرافی به مرکز استان و دیگر استان‌های همجوار عنوان کرد و گفت: مراحل و چگونگی خدمات‌دهی بخش آنژیوگرافی بیمارستان آیت‌الله طالقانی، از طریق درگاه‌های رسمی دانشگاه علوم پزشکی آبادان به عموم شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها
  • صدور هشدار زرد وقوع گردوخاک در خوزستان
  • راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند
  • راه‌اندازی فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان از اهداف مهم شورای ششم است
  • سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور
  • قیمت خودروهای داخلی و خارجی +جدول
  • راه اندازی بخش «آنژیوگرافی» برای نخستین بار در منطقه آزاد اروند
  • لهستان عبور خودروهای نظامی اوکراین از خاک خود را ممنوع کرد
  • اصلاح روشنایی میادین و مثلثی‌های شهر تاریخی یزد
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند