Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@18:53:44 GMT

آمریکا و ایتالیا در صدر فهرست مبتلایان کرونا

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۷۶۶۷

آمریکا و ایتالیا در صدر فهرست مبتلایان کرونا

کروناویروس جدید که عامل بروز بیماری کووید-۱۹ است، اولین بار در ماه دسامبر در چین گزارش شد و در حال حاضر به سراسر جهان گسترش پیدا کرده است.

به گزارش ایسنا، بر اساس آمارهای رسمی کشورها، بیشترین قربانیان این ویروس کشنده و به شدت مسری از قاره اروپا و به ویژه در ایتالیا، اسپانیا و آلمان گزارش شده است.

 طبق جدیدترین آمار ثبت شده در سایت "وردومترز"، از زمان گزارش اولین موارد ابتلا به این ویروس در چین تا لحظه انتشار این خبر ۲۸ هزار و ۲۴۴ نفر در جهان بر اثر ابتلا به بیماری کووید-۱۹ جان خود را از دست داده و ۶۱۴ هزار و ۴۵۴ نفر نیز به این بیماری مبتلا شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین شمار بهبودیافتگان از این بیماری در جهان تاکنون ۱۳۷ هزار و ۳۳۴ نفر اعلام شده است.

براساس این آمار، آمریکا با بالاترین آمار مبتلایان و ایتالیا با بیشترین رقم قربانیان همچنان در بالای این فهرست قرار دارند.

آمریکا با ۱۰۴ هزار و ۲۵۶ مبتلا در صدر جدول کشورهای کانون همه‌گیری کرونا قرار دارد و تاکنون ۱۷۰۴ قربانی بر اثر این بیماری داشته است. ایتالیا نیز با ۸۶ هزار و ۴۹۸ مورد به لحاظ آمار مبتلایان در جایگاه دوم است، گرچه با ۹۱۳۴ فوتی بیشترین آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در جهان را دارد. کرونا در چین نیز تاکنون ۳۲۹۵ قربانی گرفته و ۸۱ هزار و ۳۹۴ نفر نیز در این کشور به کووید ۱۹ مبتلا شده‌اند. همچنین در اسپانیا تاکنون ۵۶۹۰ نفر بر اثر بیماری کووید ۱۹ جان خود را از دست داده و ۷۲ هزار و ۲۴۸ نفر به این بیماری دچار شده‌اند. 

همچنین آمار مبتلایان در آلمان به ۵۳ هزار و ۳۴۰ نفر رسیده و مجموع جان‌باختگان کرونا در این کشور هم اکنون۳۹۹ نفر گزارش شده است. در فرانسه نیز آمار مرگ و میر کرونا ۱۹۹۵ نفر و شمار مبتلایان آن نیز ۳۲ هزار و ۹۶۴ تن گزارش شد. همچنین آمار کلی انگلیس نیز ۷۵۹ فوتی و ۱۴ هزار و ۵۴۳ مبتلا گزارش شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کرونا در جهان کروناویروس کووید 19 کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۷۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن دومنیکو تدسکو به فهرست گزینه‌های سرمربیگری میلان / گاتزتا

در لیست مدیران میلان نام های زیادی به عنوان جانشین پیولی دیده می شود

طرفداری | دومنیکو تدسکو، سرمربی آلمانی-ایتالیایی تیم ملی بلژیک مورد توجه سران میلان قرار گرفته است.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، نتایج میلان در روزهای اخیر مقابل تیم های آاس رم و اینتر کام سران این باشگاه ایتالیایی را تلخ کرده و آنها در انتهای فصل با برکناری استفانو پیولی، مربی جدیدی را به عنوان سرمربی جدید روسونری استخدام می کنند. در این گزارش آمده دومنیکو تدسکو، سرمربی تیم ملی بلژیک نیز به جمع گزینه های هدایت میلان اضافه شده زیرا از ویژگی های مدنظر مدیران روسونری مثل جوان بودن و داشتن تجربیات بین المللی برخوردار است. در روزهای اخیر نام های زیادی مثل ژاوی، توخل، فونسکا و لوپتگی برای حضور روی نیمکت دیاوُلو مطرح شده و باید دید در نهایت زلاتان ابراهیموویچ، دست راست مالک باشگاه با کدام گزینه به توافق می رسد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • از هر هزار تولد، یک تا سه نوزاد با آسیب شنوایی متولد می شود/شناسایی۱۶۳ نوزاد ناشنوا در خراسان شمالی
  • افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان
  • صف‌آرایی شکست‌خوردگان، علیه ایران | آمریکا و اروپا دوباره دست به تحریم شدند
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • اضافه شدن دومنیکو تدسکو به فهرست گزینه‌های سرمربیگری میلان / گاتزتا
  • شناسایی ۶۱۲ مبتلا به سرخک در ۱۴۰۲/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • ۱۰۰ واردکننده برتر سال ۱۴۰۲ معرفی شدند + فهرست
  • گزارش: شش سر افعی بی‌رحم در سری آ!