Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@22:05:43 GMT

جلوگیری روزانه بیش از ۶۰۰ خودرو از ورود به ورامین

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۹۲۴۴

جلوگیری روزانه بیش از ۶۰۰ خودرو از ورود به ورامین

فرماندار ورامین‌ با اشاره به جلوگیری روزانه بیش از ۶۰۰ خودرو از ورود به ورامین گفت: تمامی مسیرهای ورودی محور قم گرمسار به شهرستان ورامین به طور کامل مسدود شده و تنها مسیر دسترسی به این محور جاده چرمشهر است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حسین کاغذلو فرماندار ورامین در حاشیه بازدید از مرکز کنترل ورود و خروج شهرستان ورامین در محور چرمشهر اظهار داشت: از بامداد روز جمعه عوامل پلیس‌راه و نیروی انتظامی با استقرار در جاده چرمشهر، سه‌راهی ورامین به حسن‌آباد قم از ورود هرگونه خودرو با پلاک شهرستان ممانعت کرده همچنین از خروج خودروهای پلاک استان تهران از این مسیر ممانعت به عمل آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تمامی مسیرهای ورودی محور قم گرمسار به شهرستان ورامین به طور کامل مسدود شده و تنها مسیر دسترسی به این محور جاده چرمشهر است که ورود و خروج خودروها در این مسیر به طور شبانه‌روزی کنترل می‌شود.

فرماندار ورامین خاطرنشان کرد: بر اساس اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی راه‌های مواصلاتی منتهی به شهرستان ورامین از محور قم گرمسار از جمله محور امامزاده عبدالله(ع)، روستای نجف آباد، جوادآباد و امامزاده هادی(ع) و زیرگذرهای این مسیر به طور کامل مسدود شده است.

کاغذلو تصریح کرد: بر اساس اعلام پلیس راه چرمشهر، روزانه بیش از۶۰۰ دستگاه خودروی پلاک شهرستان از ورود به داخل شهرستان ورامین منع شده‌اند.

وی اضافه کرد: با توجه به فعالیت واحدهای مستقر در شهرک‌های صنعتی چرمشهر و سالاریه و تردد خودروها به این مناطق اقتصادی برای تمامی خودروها به ویژه سرویس کارگران معرفی‌نامه صورت گرفته تا تردد این خودروها با نظارت بیشتری همراه باشد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

منبع: فارس

کلیدواژه: خودرو ورامین نیروی انتظامی قم شهرستان ورامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۹۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرفتار شدن خودرو‌ها در گل و لای در بزرگراه خرازی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهردار تهران از گرفتار شدن خودروها در گل و لای در بزرگراه خرازی خبر داد.

به گزارش تسنیم، سید جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهردار تهران اعلام کرد: ساعت یک و سی دقیقه بامداد امروز یک مورد حادثه گرفتار شدن چند دستگاه خودرو داخل گل و لای ناشی از ریزش زیادی از حجم آب و گل و لای به خاطر بارش باران به آدرس انتهای بزرگراه شهید خرازی، ابتدای ورودی خیابان اردستانی به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد.

وی گفت: دو ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی ادامه داد: مشاهده می‌شود ۳ دستگاه خودرو شامل یک دستگاه وانت مزاد، یک دستگاه سمند و یک دستگاه‌ام وی‌ام در گل و لای گرفتار شده بودند که البته سرنشینان پیش از گرفتار شدن از خودروها خارج شده بودند اما حجم گل و لای باعث شده بود که خودروها به حالت نیم واژگون دربیایند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهردار تهران تصریح کرد: با همکاری شهرداری منطقه خودروها خارج و به محل امن منتقل شدند و معبر بازگشایی شد و حوالی ساعت ۵ بامداد محل به نیروهای شهرداری تحویل داده شد.

دیگر خبرها

  • آموزش مکانیک خودرو مجتمع فنی تهران پایتخت
  • تگرگ موجب شکستن شیشه خودرو‌ها و منازل دُرح سربیشه شد
  • فاجعه بزرگ در حمل و نقل ریلی استان یزد/ قطار سریع‌السیر یزد حذف شد
  • کوهنوردان گمشده در ارتفاعات شهرستان داورزن نجات یافتند
  • فاجعه در حمل و نقل ریلی یزد
  • قطار سریع‌السیر یزد حذف شد
  • گرفتار شدن خودرو‌ها در گل و لای در بزرگراه خرازی
  • رنگ پلاک خودروها نشانه چیست؟
  • آبگرفتگی در محله گورت اصفهان و گرفتار شدن خودرو‌ها
  • وزیر دفاع روسیه: اوکراین در سال جاری بیش از ۱۱۱ هزار سرباز از دست داده است