Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@23:42:18 GMT

عکس| زوج پزشکی که شب عروسی را در بیمارستان گذراندند

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۴۵۶۶

عکس| زوج پزشکی که شب عروسی را در بیمارستان گذراندند

آفتاب‌‌نیوز :

در روزهایی که هرکس از پیر و جوان گرفته تا فقیر و غنی با هر جایگاه اجتماعی درگیر کرونا شده است و هیچ کجای جهان از این ویروس در امان نمانده‌، بارها و بارها قرنطینه خانگی افراد بهترین راهکار تلقی شده است هرچند افراد جامعه خود هم ترجیح می‌دهند تا کمتر در معرض این ویروس قرار گیرند.

اما با وجود این شرایط باز هم هستند افرادی که ناگزیر به حضور در جامعه و خدمات‌رسانی هستند، همان افرادی که علی‌رغم محدویت‌ها و نگرانی از سلامتی خود باز هم علاقه به خدمت رسانی و مسئولیت‌پذیری را ارجح می‌دانند تا در خط مقدم مبارزه قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همان افرادی که در تاریخ این مرز و بوم هم به وفور نشانه‌هایی از آنها را بارها در طول حماسه‌آفرینی‌ها دیدیم، همان‌هایی که شاید سن و سال زیادی نداشته باشند اما روحشان آنقدر برگ است که در شرایط دشوار خدمت به خلق را مقدم می‌دانند و در این روزهای شیوع کرونا مصادیق این چنین افرادی در حرفه‌های گوناگون کم نبودند و نیستند.

یک زوج دانشجوی پزشکی به جای آنکه مراسم عروسی خود را جشن بگیرند، در لباس خدمت به بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان ماندند.

این زوج پزشک این روز‌ها در کنار دیگر پزشکان و پرستاران در حال خدمات رسانی و ریشه کنی ویروس کرونا همچنان مشغول هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: آفتاب

کلیدواژه: زوج پزشک عروسی بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۴۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد

به نقل از روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم در  همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها که عصر چهارشنبه به میزبانی معاونت جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، تقویت فعالیت‌های جهادی را مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان کرد و ابراز داشت: بهترین نوع مشارکت مردم، مشارکت در فعالیت‌های جهادی است.

حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل حسینی مقدم افزود: اعتقاد داریم موفق‌ترین نوع خدمت رسانی به مردم توسط گروه‌هایی رقم می‌خورد که از جنس خود مردم هستند و با انگیزه الهی و در راستای اعتقادات دینی گام بر می‌دارند.

وی گفت:‌جبهه استکبار با هر امکاناتی که داشته باشد توان مقابله با «قدرت ایمان» را ندارد. شهید سلیمانی نماد برجسته‌ای از همین گفتمان است که توانست استکبار را به ذلت بکشاند.

همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد

آیت الله نجم الدین طبسی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز در این همایش از فعالیت‌های جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها قدردانی کرد.

در ابتدای این همایش گزارشی از برخی اقدامات و فعالیت‌های جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها ارائه شد. ساخت مسکن، درمانگاه، مسجد، مدرسه و خدمت رسانی به مردم در نقاط محروم یا حادثه دیده از جمله، میانه، سرپل ذهاب، سی‌سخت، زابل و پل‌دختر، از جمله سرفصل‌های ارائه شده در این گزارش بود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد
  • اورژانس بانوان پایگاهی جدید برای خدمت رسانی مضاعف به بانوان
  • تمام نیروها در حال خدمت رسانی هستند
  • همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • چگونه دوران سربازی را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟