Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@09:24:00 GMT

ممنوعیت ورود به اماکن گردشگری و تاریخی کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۶۱۲۸

ممنوعیت ورود به اماکن گردشگری و تاریخی کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه، بازدید و ورود به اماکن گردشگری و تاریخی استان کرمانشاه ممنوع اعلام شده است.

اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به اطلاع همه هم استانی‌ها و هم وطنان عزیز می‌رساند، در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا در سطح استان با توجه به مصوبات ستاد مقابله با کرونای استان، جهت حفظ سلامت شهروندان گرامی در ایام ۱۲ و ۱۳ فروردین و کل ایام اجرای طرح جداسازی اجتماعی تمامی اماکن تحت نظارت شامل محوطه جهانی بیستون و پارک جنگلی آن، محوطه تاریخی تاق بستان، معبد آناهیتا، تکایای معاون الملک و بیگلربیگی، سراب نیلوفر، مجموعه غار قوری قلعه، موزه‌ها و تمامی محوطه‌های تاریخی استان، مناطق نمونه گردشگری و روستاهای هدف گردشگری، حاشیه سدها، مجتمع‌های گردشگری، مراکز اقامتی و اقامتگاه های بوم گردی، رستوران‌های بین راهی و تمام تأسیسات گردشگری تعطیل بوده و ورود به این اماکن اکیداً ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه و تیم‌های بازرسی معاونت گردشگری استان ضمن نظارت جدی مستمر مانع هرگونه حضور و ورودی خواهند شد.

از هم استانی‌ها و هم وطنان گرامی خواهشمند است، جهت حفاظت از سلامت خود و سایر هموطنان از مراجعه به این اماکن جدا خودداری کنند.

امید که در این ایام که حفظ همدلی و همراهی با دستورات و توصیه‌های وزارت بهداشت یک اصل ضروری برای حافظت از جان هموطنان و عزیزانمان است در خانه بمانیم و به قطع زنجیره شیوع کرونا ویروس کمک کنیم.

کد خبر 4888485

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت بهداشت کرمانشاه ویروس کرونا طاق بستان ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام گرگان شهرکرد سال جهش تولید ماسک طبی سیلاب طرح غربالگری ضدعفونی بارش باران نوروز استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۶۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخفیف موزه‌ها و اماکن تاریخی یزد به مناسبت روز معلم

  به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، عبدالمجید شاکری گفت: همه معلمان، آموزگاران و اساتید دانشگاه روز سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت با ارائه کارت شناسایی می‌توانند از موزه‌ها و بنا‌های تاریخی فرهنگی مشارکت‌کننده در این طرح، به صورت رایگان یا با تخفیفات ویژه بازدید کنند.   معاون میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد افزود: بازدید از خانه لاریها، زندان اسکندر، نارین قلعه و باغ جهانی پهلوان پور مهریز در این روز برای فرهنگیان رایگان است، همچنین باغ جهانی دولت‌آباد و موزه آب با ۵۰ درصد تخفیف، قنات جهانی زارچ و موزه اسناد و نسخ مهربان پولادی با ۶۰ درصد تخفیف، موزه دیدنی‌های یزد با ۴۰ درصد تخفیف و موزه نور و روشنایی با ۸۰ درصد تخفیف در این طرح مشارکت دارند.   وی گفت: این طرح در روز ۱۲ اردیبهشت برای معلمان با ارائه کارت شناسایی معتبر به همراه ۴ نفر از اعضای خانواده در نظر گرفته‌شده است.   در تقویم رسمی کشور ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری به عنوان روز بزرگداشت مقام معلم نام‌گذاری شده است.

دیگر خبرها

  • همایش تاثیر بحران‌های طبیعی بربنا‌های تاریخی در سمنان
  • تخفیف موزه‌ها و اماکن تاریخی یزد به مناسبت روز معلم
  • بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله | مقاومت محیط‌ بانی در برابر اقدام غیر قانونی میراث فرهنگی | توضیحات فرمانده یگان محافت محیط زیست
  • تصویب محدوده و ضوابط بافت تاریخی شهر لاهیجان
  • اجرای ۸۰ طرح مرمتی و عمرانی در آذربایجان‌غربی
  • همکاری گروه بین المللی ایسکارسا در مرمت بنا‌های تاریخی نطنز با میراث فرهنگی
  • همکاری گروه بین المللی ایسکارسا با میراث فرهنگی در مرمت بنا‌های تاریخی نطنز
  • سمینار بین‌المللی تأثیر بحران‌های طبیعی بر بناهای تاریخی با رویکرد کاربرد فناوری‌های نوین برگزار شد
  • حضور میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • رسیدگی به بحث فرونشست از برنامه‌های اصلی وزارت میراث فرهنگی است