Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@03:07:10 GMT

آلوده ترین مناطق تبریز به کرونا کدام محلات هستند؟

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۸۳۲۸

آلوده ترین مناطق تبریز به کرونا کدام محلات هستند؟

تبریز بیشترین آمار مبتلایان کرونا را در استان دارد، که محلات قراملک، مارالان، ولیعصر، سردرود، یکه دکان و بهشتی به ترتیب آلوده ترین مناطق تبریز به کرونا هستند.

«روزبه رجایی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از فوت ۱۰نفر دیگر از مبتلایان بیماری کرونا در آذربایجان شرقی خبر داد و اظهار داشت: با فوت این افراد شمار جان باختگان ناشی از بیماری کرونا در استان به 130 نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: طیِ ۲۴ساعت گذشته با مثبت شدنِ نتیجه آزمایشِ ۸۹تن به ویروس کرونا، مجموعِ مبتلایان به کرونا در استان به ۱۳۶۱تن افزایش یافت.

وی با بیان این‌که شهرستان تبریز بیشترین آمار مبتلایان کرونا را در استان دارد، خاطرنشان کرد: قراملک، مارالان، ولیعصر، سردرود، یکه دکان و بهشتی به ترتیب آلوده ترین مناطق تبریز به ویروس کرونا هستند.

رجایی با اشاره به این‌که روند گسترشی کرونا در کشور و استان همچنان در حال گسترش است، افزود: اگر این روند گسترشی شیوع ویروس را قطع نکنیم، دیگر مهار آن سخت‌‌تر خواهد شد و حتی کادر درمان نیز کم خواهند آورد.

وی ادامه داد: تمام تلاش ما بر مقابله با تشدید ویروس است،  از این‌رو بهترین راه همان پیشگیری است که بهترین پیشگیری هم رعایت نکات بهداشت و عدم تجمع و ماندن در خانه است.

پایان پیام/699

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا آلودگی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۸۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب بیش از ۳۰۰ هکتار مزارع آلوده به فاضلاب خام در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، محمد میرزایی با بیان اینکه اجرای دستورات قضایی با حضور نماینده دادستان اجرا شده است، گفت: به متخلفان پیش از کشت گندم و جو ، اخطار‌های لازم داده شده بود، اما با وجود برخوردبا این نوع کشت‌های غیر قانونی، متخلفان به دلایل مختلف از جمله سودجویی، از فاضلاب خام و پساب‌ها استفاده کردند.

میرزایی با تقدردانی از حمایت‌های نهاد‌های امنیتی و نظارتی برای برخورد با تهدید کنندگان سلامت جامعه یادآور شد: همانگونه که تولید محصول سالم و با کیفیت مورد حمایت نهاد‌های متولی است، هر نوع تولید محصول ناسالم هم کاملا پایش و به طور جدی با متخلفان برخورد می‌شود.

کارشناس مسوول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهدای والفجر گفت: فاضلاب صنعتی حاوی فلزات سمی، سیانور و مواد سمی است که می توانند سبب مسمومیت و مرگ انسان و سایر موجودات زنده شوند.

محصولات کشاورزی که با این آب‌ها تغذیه شده‌اند، غلظت عناصر سمی بالایی دارند و در دراز مدت سبب بیماری مصرف کننده می‌شوند .

 

 

محسنی پور افزود: اصلاح الگوی کشت در بخش کشاورزی و به خصوص در مناطق کم ‌آب و حذف محصولات آب ‌بر، توسعه روش‌های کشاورزی گلخانه‌ای و روش نوین به خصوص در مناطق کم ‌آب، ترغیب بخش خصوصی به ساخت تصفیه ‌خانه فاضلاب، به منظور تصفیه فاضلاب شهری با شرط خرید تضمینی آب تولیدی از جمله اقداماتی است که باید برای حل مشکل آبیاری مزارع با پساب تصفیه نشده مدنظر قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • علت افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران چیست؟
  • آخرین جزئیات تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو اعلام شد
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران/ کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند؟
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران | کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • تخریب بیش از ۳۰۰ هکتار مزارع آلوده به فاضلاب خام در شیراز
  • چگونه به فاسیولا مبتلا می شویم؟
  • ایمن‌سازی کودکان زیر ۵ سال با قطره فلج اطفال اجرا شد
  • عملیات ایمن‌سازی با قطره فلج اطفال در مناطق پرخطر اجرا شد