Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-27@00:05:23 GMT

خبر وحشتناک بیل گیتس از کرونا

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۲۸۴۱

خبر وحشتناک بیل گیتس از کرونا

خرداد:«بیل گیتس» بنیانگذار شرکت مایکروسافت و فعال حوزه فناوری در تحلیلی درباره همه گیری ویروس کرونا گفت: میلیون‌ها ویروس مانند کرونا در میان جانوران دیگر وجود دارد که ممکن است به صورت جهش یافته به انسان انتقال یابد.

به گزارش خرداد به نقل از ایرنا، گیتس در مصاحبه ای با شبکه تلویزیونی سی ان ان با عنوان این مطلب افزود: بشر باید ابزار مواجه با چنین شرایطی را دراختیار داشته باشد، نباید تنها بگوییم که کرونا تنها ویروسی بوده است که توانسته از حیوانات به انسان سرایت کند، ما نمونه های قبلی تر آن را درمورد «آنفولانزای مرغی» و یا «سارس» دیده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنیانگذار مایکروسافت در ادامه گفت: به طور یقین بیش از یک میلیون نوع از ویروس کرونا درمیان سایر جانداران وجود دارد که می تواند به صورت جهش یافته به انسان سرایت کند، این موضوع زمانی وخیم تر می شود که ویروس ها از راه تنفسی از انسان به انسان سرایت کند، بنابراین ما نیازمند ابزاری برای کنترل چنین ویروس هایی هستیم.
گیتس در پیش بینی افزود: تصور می کنم این اپیدمی حداقل تا ۱۰ هفته دیگر بطول انجامد و فکر نمی کنم سال تحصیلی به حالت عادی خود بازگردد و مدارس بازشوند.
ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به حدود ۵۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی در این خصوص وضعیت فوق العاده اعلام کرده است.
هم اکنون آمار جهانی مبتلایان به ویروس کرونا به بیش از ۷۲۲هزار مبتلا رسیده و شمار جانباختگان آن نیز نزدیک به ۴۰هزار نفر رسیده است.
آمریکا با ۱۴۲ هزارو ۳۵۰ مورد ابتلا به ویروس کرونا در صدر دیگر کشورهای جهان قرار گرفته است، شمار جانباختگان این ویروس در آمریکا نیز به بیش از دوهزار و ۵۰۰ نفر رسیده است. برچسب ها: بیل گیتس ، کرونا

منبع: خرداد

کلیدواژه: بیل گیتس کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۲۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • جزئیات تکمیلی حادثه آتش‌سوزی در انبارهای شهرری اعلام شد
  • مهار آتش‌سوزی انبار در شهر ری/ از سرایت آتش جلوگیری شد
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب می‌زنند
  • دریبل دیدنی و وحشتناک امباپه که مدافع حریف را نابود کرد + ویدئو
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • جهان در خطر: تنها راه جلوگیری از همه‌گیری‌های حیوانی چیست؟
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • رونمایی از بزرگ‌ترین مسئله ایران و جهان که از فقر هم وحشتناک تر است
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا