Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@02:55:27 GMT

کمک میلیاردی تولیدکنندگان قزوین برای مقابله با کرونا

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۳۵۰۸

کمک میلیاردی تولیدکنندگان قزوین برای مقابله با کرونا

ایسنا/قزوین رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان قزوین اعلام کرد: برای مقابله با کرونا همه پای کار آمدند و تا به امروز توسط صنعتگران استان قزوین از کانال اتاق بازرگانی و اتحادیه صادرکنندگان استان قزوین کمک‌های میلیاردی را برای مقابله با کرونا داشته‌اند.

مهدی عبدیان، رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان قزوین در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: توسط اتحادیه صادرکنندگان استان تجهیزات و اقلام پزشکی به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان به علوم پزشکی اهدا شده است تا در بین بیمارستان‌ها توزیع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نائب رئیس اتاق بازرگانی قزوین خاطرنشان کرد: مواد اولیه تهیه ماسک به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان خریداری و تحویل بسیج مهندسین و تشکل‌های مردمی شده است.

وی با اعلام اینکه توزیع ۸۰۰۰ بسته غذایی و بهداشتی با ارزش بیش از سه میلیارد تومان برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی توسط اتاق بازرگانی استان قزوین در دستور کار است، بیان کرد: در آخرین روزهای اسفندماه با همکاری موسسه خیریه اسرا، فعالان اقتصادی خیر و سازمان بسیج سازندگی استان ۲۰۰۰ بسته موادغذایی درسطح استان توزیع شد. همچنین از نخستین روزهای سال ۱۳۹۹ توزیع ۶۰۰۰ بسته شامل موادضدعفونی، شوینده و ارزاق عمومی و مواد غذایی مقوی نیز آغاز شده‌است.

عبدیان با اعلام اینکه ۴۰۰ میلیون تومان نیز برای تهیه اقلام بهداشتی مقابله با کرونا هدیه داده‌ شده است، تصریح کرد: مدیران واحدهای صنعتی و صادرکنندگان استان قزوین و اتاق بازرگانی استان چند میلیارد برای سیل، زلزله اختصاص داده و چندین واحد مسکونی برای آسیب‌دیدگان احداث کردند؛ در حال حاضر نیز با توجه به شیوع کرونا پای کار آمدند و میدان را خالی نکردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی صنعتگران کروناویروس اتحادیه صادرکنندگان استان صادرکنندگان استان قزوین مقابله با کرونا اتاق بازرگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۳۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت‌های صندوق ضمانت صادرات از صادرکنندگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سیدامیر برهانی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران، گفت: صندوق ضمانت صادرات ایران پوشش‌های بیمه‌ای و ضمانت نامه‌ای خود را برای بازار کشور‌های همسایه همچون عراق و افغانستان با شرایط ویژه ارائه می‌دهد. همچنین برای حضور فعال در بازار کشور‌های آفریقایی سقف اعتباری ۴/۵ میلیارد دلار در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: این صندوق آمادگی دارد در صورت پذیرش کارفرما و یا بانک‌های خارجی، ضمانت نامه‌های مبتنی بر قرارداد (ضمانت نامه شرکت در مناقصه، ضمانت نامه پیش پرداخت و ضمانت نامه حسن انجام تعهدات) برای صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی ارائه نماید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استقرار ۵۰ درصد تولیدکنندگان شوینده در قزوین
  • توزیع بیش از ۴۳ هزار تن انواع کود در استان قزوین
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی استان فارسی‌ها از تولید انرژی خورشیدی
  • حمایت‌های صندوق ضمانت صادرات از صادرکنندگان
  • راه اندازی دفتر تجاری اتاق بازرگانی قزوین در اقلیم کردستان عراق
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی مردم فارس از تولید انرژی خورشیدی
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می‌گیرد
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می گیرد
  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین