Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@02:54:39 GMT

۲۵۰۰ بسته بهداشتی بین نیازمندان در اهواز توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۰۳۹۱

۲۵۰۰ بسته بهداشتی بین نیازمندان در اهواز توزیع شد

محسن شیخی علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: جمعیت هلال احمر اهواز قبل از ورود کرونا به کشور در قالب فضای مجازی و توزیع بروشور فعالیت خوبی داشته است.

وی افزود: با توجه به دستور ستاد مبارزه با کرونا در سطح شهر اهواز نسبت به برپایی تعداد ۱۰ چادر در ۱۰ نقطه شلوغ و پرتردد شهر اقدام کردیم که مهم‌ترین وظیفه این جوانان آموزش‌های عمومی مختلف از جمله نحوه شستشو و ضدعفونی دست‌ها، منازل و همچنین راه‌های پیشگیری از این بیماری، نحوه پوشیدن دستکش و بستن ماسک را به مردم ارائه می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمعیت هلال احمر اهواز تصریح کرد: در ادامه با توجه به حساسیت موضوع و اینکه شهر خلوت و بیشتر مغازه‌ها تعطیل شده است و همچنین از تردد مردم به خیابان‌های اصلی جلوگیری شد، در ورودی‌های شهر امدادگران هلال احمر اهواز طرح‌های «غربالگری» و «تب سنجی» را اجرا کردند که در قالب چهار اکیپ در کنار ارتش به صورت داوطلبانه حضور فعال دارند.

علیزاده ادامه داد: این طرح با همکاری ارتش، دانشگاه علوم پزشکی و نیروی انتظامی اجرا می‌شود که این پست‌ها به صورت روزانه دایر هستند.

وی بیان کرد: جوانان جمعیت هلال احمر اهواز در روزهای اولیه و برای پیشگیری از این بیماری به صورت رایگان و افتخاری تعداد یک هزار عدد شیلد محافظ صورت را آماده و توزیع کردند که در روزهای اول نقش مؤثری در پیشگیری داشته است.

رئیس جمعیت هلال احمر اهواز عنوان کرد: همچنین گروهی از جوانان با ستاد اجرایی فرمان امام نیز همکاری خوبی در تولید ماسک دارند.

علیزاده یادآور شد: داوطلبان جمعیت هلال احمر اهواز با همکاری خیران دو هزار و ۵۰۰ بسته بهداشتی شامل ماسک، دستکش لاتکس و پد الکل را مهیا و بین کودکان کار، کارتن‌خواب‌ها و نیازمندان توزیع کردند.

وی اضافه کرد: همچنین خانه‌های هلال وابسته به جمعیت هلال احمر اهواز مثل خانه هلال زرگان روزانه تعداد ۵۰۰ عدد ماسک تولید و بین نیازمندان توزیع می‌کنند و اکنون نیز در حال تولید گان و لباس پوشش کامل برای نیروهایی هستند که مستقیم با مردم سر و کار دارند.

رئیس جمعیت هلال احمر اهواز خبر داد: روزانه تعداد ۸۰ نفر از نیروهای امدادی، جوانان و داوطلبان به صورت روزانه در این طرح فعالیت دارند.

علیزاده بیان کرد: از مردم درخواست می‌شود که با نیروهای امدادی همکاری و توصیه‌های اعلامی را (نه کمتر و نه بیشتر) جدی و برای مراقبت از خود و خانواده انجام دهند.

وی در پایان با اشاره به اینکه روزهای سخت با همکاری خانواده‌ها تمام می‌شود، گفت: خانواده‌ها می‌توانند برای خود برنامه‌های روزانه و سرگرم‌کننده انجام دهند و ضمن اینکه خواب کافی، وعده غذایی منظم و ورزش را فراموش نکنند.

کد خبر 4889386

منبع: مهر

کلیدواژه: هلال احمر خوزستان لوازم بهداشتی ویروس کرونا ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا بوشهر شیوع کرونا ایلام سال جهش تولید گرگان طرح غربالگری شهرکرد سیلاب ماسک طبی بارش باران تردد وسایل نقلیه ضدعفونی جمعیت هلال احمر اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۰۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر

رییس جمعیت هلال‌احمر، از تصویب ماده واحده بودجه سال ۱۴۰۳ هلال‌احمر در مجمع عمومی جمعیت هلال احمر خبر داد.

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیرحسین کولیوند، در ششمین نشست از پنجمین دوره مجمع عمومی جمعیت هلال‌احمر گفت: ماده واحده بودجه سال ۱۴۰۳ جمعیت هلال‌احمر پس از بررسی‌های جزئی و کارشناسی مورد بحث در مجمع عمومی جمعیت هلال‌احمر قرار گرفت و به تصویب رسید.

وی افزود: با تلاش‌های انجام شده و پیگیری‌های صورت گرفته شاهد همراهی مجلس و دولت با جمعیت هلال‌احمر هستیم و ثمره این همراهی خدمت بهتر به مردم است و این روند می‌تواند منجر به توسعه فعالیت‌های بهداشتی، امدادی، درمانی و آموزشی توسط هلال‌احمر شود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر ادامه داد: نظارت و بازرسی امروز در هلال‌احمر جایگاه ویژه‌ای دارد، زیرا اولویت اول ما عملکرد شفاف است. این عملکرد شفاف کمک می‌کند تا اعتماد عمومی‌به هلال‌احمر هر روز بیش از گذشته شود. نباید فراموش کرد که دارایی اصلی هلال‌احمر همین اعتماد مردم به جمعیت است و باید در حفظ و ارتقای آن کوشید.

کولیوند خاطرنشان کرد: بر همین اساس صورت‌های مالی و تفریغ بودجه سال ۱۴۰۱ جمعیت هلال‌احمر پس از تحلیل و بررسی تصویب شد تا امورات هلال‌احمر به صورت شفاف در مقابل نگاه نمایندگان مردم پیش برود.

دیگر خبرها

  • همکاری ۲۰۰ داوطلب هلال‌احمر زنجان در نذر سلامت
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال احمر زنجان در نذر سلامت
  • ریزش یک ساختمان مسکونی در اهواز
  • زیرش یک ساختمان مسکونی در اهواز
  • تصویب بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر
  • ریزش منزل مسکونی در اهواز
  • گودبرداری غیراصولی عامل زیرش ساختمان مسکونی در اهواز
  • ریزش ساختمان مسکونی در اهواز در پی گودبرداری غیراصولی