Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار مهدی معصوم بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به مصوبه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در خصوص ممنوعیت تردد‌ها در روز‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین، افزود: سخت‌گیری‌ها و محدودیت‌ها برای حفظ سلامتی مردم است و، زیرا سلامت و امنیت دو نعمت و خط قرمزی هستند که ضربه به آنها، جبران‌ناپذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او اظهارداشت: طی ۷۲ ساعت اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی ۴۳۶ خودرو جریمه پنج میلیون ریالی دریافت کردند و ۱۳ خودرو به توقفگاه منتقل شده است و نیروی انتظامی در برخورد با ناقضان مصوبات ستاد ملی و استانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا مسامحه ندارد.

او ادامه داد: طی ۷۲ ساعت از آغاز اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی ۲۵۲ خودرو در درون شهر و ۱۸۴ خودرو در بیرون شهر جریمه پنج میلیون ریالی شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان اضافه کرد: در این مدت همچنین ۱۱ خودرو در درون شهر‌ها و ۲ خودرو در بیرون شهر به دلیل سرپیچی از مصوبات این ستاد به توفقگاه منتقل شدند.

سردار معصوم بیگی با اشاره به ۲۲ هزار تذکر راهنمایی و رانندگی به رانندگان متخلف، گفت: از این تعداد هفت هزار ۳۸۲ تذکر به رانندگان خودرو‌های غیر بومی و ۱۴ هزار و ۷۰۰ تذکر به رانندگان حضور یافته در طرح زوج و فرد بوده است.

او با اشاره به آغاز طرح زوج و فرد از ۲۸ اسفندماه، اظهارداشت: از ابتدای اجرای این طرح تا ۱۱ فروردین ماه ۷۵ هزار خودرو اعمال قانون شدند.

معصوم بیگی گفت: همچنین در ۷۲ ساعت ابتدای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی ۶ هزار و سه خودرو غیر بومی در محور‌های مواصلاتی استان به شهر‌های خود بازگردانده شدند.

او با اشاره به تشدید اقدامات بازدارنده پلیس در روز‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه گفت: ۲۰۰ تیم کنترلی در شهر‌های ۱۰۸ گانه استان و ۹۰ تیم پلیس راه برای جاده‌های مواصلاتی در این ایام در نظر گرفته شده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به برخورد پلیس با واحد‌های صنفی متخلف، بیان کرد: از ابتدا تا کنون ۴۷۶ مغازه که از مصوبات ستاد تخلف کردند، پلمب و یک هزار و ۷۲ مغازه اخطار پلمب دریافت کردند.

سردار معصوم بیگی افزود نیروی انتظامی برنامه‌های جامعی برای اجرای طرح در نظر گرفته است و حتی در برخی بخش‌ها نیرو‌های ارتش، سپاه و بسیج نیز به ما در اجرای این طرح‌ها کمک می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: اکنون کنترل در بیش از ۲۰۰ نقطه ورودی و خروجی در حال انجام است و از ورود افراد غیر بومی جلوگیری می‌شود.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح فاصله گذاری اجتماعی ممنوعیت تردد خودروها طرح زوج و فرد ویروس کرونا اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی فرمانده انتظامی استان اصفهان معصوم بیگی ۷۲ ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۲۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابورگفت:با اعلام یکی از شهروندان نیشابوری مبنی بر سرقت سنگ‌های فیروزه از مغازه وی، ماموران دایره تجسس کلانتری  عملیات رد یابی وی را آغاز و وی را شناسایی کردند.

سرهنگ حسبن احمدی افزود: متهم پس از شناسایی و هماهنگی‌های قانونی، دستگیر و خودرو وی نیز توقیف شد.

وی گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم سنگ‌های فیروزه سرقتی به ارزش تقریبی ۸۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی نیشابوربا بیان اینکه؛ متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف کرد، افزود: تحقیقات از متهم برای کشف دیگر سرقت‌های احتمالی دیگر ادامه دارد.

سرهنگ احمدی گفت: سارق پس از سرقت با یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ از محل متواری شده بود که همین اطلاعات موجی سهولت کار پلیس شد.

دیگر خبرها

  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • کشف احشام قاچاق در بندرلنگه
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • حمایت جبهه فرهنگی یزد از اجرای طرح نور
  • کشف البسه قاچاق در شهرستان خوسف
  • کشف دو خودروی سرقتی در سمنان
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم
  • دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور
  • مردم حامی اجرای طرح نور نیروی انتظامی