Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد حسین زادگان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا گفت : کار شناسایی این واحدهای تولیدی و صنعتی آسیب دیده ناشی از ویروس کرونا در استان از سوی اداره کل  صمت و سایر دستگاههای دیگر چون تعاون، کار و رفاه اجتماعی زیر نظر معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری شروع شده است.
وی اضافه کرد : دولت برای این کار حدود ۱۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار با وجود محدودیت مالی اختصاص داد و تمام واحدهای تولیدی و صنعتی آسیب دیده، خانوارهای آسیب پذیر ، کارگران تاثیر پذیر از ویروس کرونا از این حمایت ها برخوردار می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده عالی دولت در استان مازندران این حمایت را شامل شاخص های زیادی از جمله بخش مالیاتی، تامین اجتماعی و تسهیلات ارزان قیمت ( سود ۱۲ درصد ) اعلام کرده است.
حسین زادگان اظهارداشت : معاونت اقتصادی استانداری مازندران فهرست این واحدها را از دستگاههای متولی دریافت و به ستاد ملی ارایه می دهد تا این واحد از حمایت های دولتی برخوردار شوند.
وی در مورد تعیین سهیمه استانی خاطرنشان کرد : تاکنون برش استانی برای این حمایت ها پیش بینی نشده است و این رویه نشان می دهد ، که استان ها می توانند با ارایه فهرست از این کمک ها برخوردار شوند.
استاندارمازندران خاطرنشان کرد : متاسفانه حمایت ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی دولت از کارآفرینان آسیب دیده ناشی از ویروس کرونا، اقشار آسیب پذیر و کارگران و سایر بخش ها  از سوی رسانه ها پرداخته نشد و این در حالیست که نشان می دهد دولت با وجود مشکلات اقتصادی، به دنبال حمایت از تمام بخش های جامعه است.
دولت در نشست هفتم فروردین ماه سال ۹۹ برای  پایداری بنگاههای آسیب‌دیده از کرونا، تقویت معیشت، کمک به اقشار فاقد درآمد، حمایت از خانوارها، حمایت از کارگران و تجهیز نظام سلامت تصویب کرد.
براساس این مصوبه دولت برای  بنگاههای آسیب‌دیده که اقدام به اخراج کارگران نکنند هفتاد و پنج هزار میلیارد تومان تسهیلات ۱۲درصدی؛ تقویت تجهیزات، افزایش تخت‌های آی‌سی‌یو، تأمین دارو و... برای بیماران کرونایی؛ منابع جدید برای صندوق بیمه بیکاری برای حفظ اشتغال؛ تداوم حمایت معیشتی از دهک‌های پایین اختصاص داده است.
در مازندران طبق امار ۲ هزارو ۷۰۰ واحد صنعتی با سرمایه گذاری بیش از ۹۰ هزار میلیارد ریالی و اشتغال افزون بر ۶۰ هزار نفری فعال است.

برچسب‌ها ویروس کرونا مازندران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مازندران ویروس کرونا مازندران هزار میلیارد ویروس کرونا آسیب دیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۵۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ۲۵ بسته در بجنورد برای جذب سرمایه‌گذار

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: در سال سوم دوره ششم شورای شهر، کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری تعریف شد و ۲۵ بسته سرمایه‌گذاری در بجنورد آماده ارائه برای جذب سرمایه‌گذار است.

جمشید عین‌بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی اظهار کرد: حل مشکلات اقتصادی استان تنها با تحقق شعار سال و مشارکت مردم امکان‌پذیر است و مدیران اجرایی باید برنامه‌های خود را مطابق با آن تنظیم کنند.

وی افزود: شورای شهر به عنوان خانه مردم و قانون‌گذار محلی، وظیفه نظارت بر عملکرد شهرداری و ارائه برنامه برای اجرا توسط سایر دستگاه‌های اجرایی را در محلات شهر دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد ادامه داد: یکی از مهم‌ترین وظایف شورا تعیین و انتخاب شهردار به عنوان یک دولت کوچک شهری است که باید با برنامه‌های خود در راستای توسعه شهر گام بردارد.

عین‌بیگی با تاکید بر اهمیت مسائل اقتصادی، اضافه کرد: جذب سرمایه‌گذار در بجنورد از مهم‌ترین برنامه‌های شورای شهر و شهرداری بجنورد در راستای رشد اقتصادی شهر است.

وی تاکید کرد: در سال سوم این دوره از شورای شهر بجنورد کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری تعریف شده و ۲۵ بسته سرمایه‌گذاری در بجنورد آماده ارائه برای جذب سرمایه‌گذار است.

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد تصریح کرد: راه اصلی موفقیت شورای شهر بجنورد برقراری ارتباط و استفاده از ظرفیت‌های جامعه نخبگانی و دانشگاهی شهر است، سال گذشته ۲۶ دستگاه اتوبوس با هدف تقویت ناوگان حمل‌ونقل عمومی در بجنورد خریداری شد که ۲۰ درصد از هزینه‌ها توسط شهرداری و ۸۰ درصد توسط دولت تهیه شد.

عین‌بیگی درخصوص مشکل ترافیکی بجنورد گفت: بیشتر خیابان‌های پرتردد در بجنورد قابلیت گسترش و وسیع شدن را ندارد و تاکید حوزه مدیریت شهری بر انتقال مشاغل با بار ترافیکی بالا به حاشیه شهر است.

کد خبر 749222

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مورد حمایت مدیریت استان قم هستند
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • ۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت دیوار و پل روستای بیشه پیشنهاد دادیم
  • رئیسی: دشمن حتماً در عرصه اقتصادی ناکام خواهد ماند / باید همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر انجام شود
  • رئیسی: دشمن حتماً در عرصه اقتصادی ناکام خواهند ماند / باید همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر انجام شود
  • آمادگی ۲۵ بسته در بجنورد برای جذب سرمایه‌گذار
  • باور به سوددهی «دلالی» علی‌رغم حمایت فرهنگ عمومی از کار مولد
  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج
  • روایت عجیب از تلاش‌ها برای تعطیلی خانه امن زنان | درها را قفل کردیم، دخترها در آشپزخانه جمع شده و گریه می‌کردند!
  • سقف کاذب کناف برای پوشاندن سقف خراب