Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-28@20:29:34 GMT

ضرر بزرگ پرسپولیس از ناتمام ماندن لیگ برتر

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۵۲۷۲

ضرر بزرگ پرسپولیس از ناتمام ماندن لیگ برتر

باشگاه پرسپولیس بیش از سایر تیم ها از تعطیلی مسابقات لیگ برتر متضرر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، سازمان لیگ برتر هنوز برای برگزاری و یا عدم برگزاری مسابقات لیگ برتر به جمع بندی نرسیده است در حالی که این شرایط در اکثر لیگ های معتبر دنیا وجود دارد. طبیعی است با اوضاعی که در کشور و یا بهتر است بگوییم در دنیا به خاطر ویروس کرونا بوجود آمده نمی توان انتظار داشت تکلیف ادامه رقابت های لیگ برتر به این زودها مشخص شود و از این رو احتمال اینکه سازمان لیگ بخواهد تصمیم به ناتمام ماندن مسابقات لیگ برتر را بگیرد زیاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطرح شدن بحث ناتمام ماندن رقابت های لیگ برتر باعث شده تیم های بالای جدول مواضع خود را در این مورد اعلام کرده و اکثرا اعتقاد دارند نباید پرسپولیس قهرمان لیگ اعلام شود و فاصله 10 امتیازی این تیم با تیم دوم جدول و پشت سر آن نیز قابل جبران است. اگرچه در این زمینه کنفدراسیون فوتبال آسیا و در صورت لزوم فیفا تصمیم گیرنده است.

در هر صورت چنانچه تصمیم این باشد که مسابقات لیگ برتر ناتمام مانده و فصل نوزدهم مجدد تکرار شود آنوقت این پرسپولیس است که بیشترین ضرر را خواهد دید. از این جهت که این تیم این فصل بیش از  یک میلیون دلار برای کادر آرژانتینی و اسپانیایی خود در ابتدای این فصل هزینه کرد و در نیم فصل نیز عذر آنها را خواست و حالا از سوی فیفا محکوم به پرداخت کل قرارداد آنهاست.

مدیریت وقت باشگاه پرسپولیس برای کادر جدیدش نیز 9 میلیارد دیگر هزینه کرد. 6 میلیارد برای رضایت نامه یحیی گل محمدی و 3 میلیارد هم برای خود او تا پایان این فصل که البته دستمزد 3 دستیار او نیز جداگانه خواهد بود. 

در این میان هم بازیکنی چون آنتونی استوکس برای تقریبا یک ماه حضور در پرسپولیس 150 هزار دلار از این باشگاه دریافت و راهی کشورش شد! 

در چنین شرایطی حتی اگر فیفا تصمیم بگیرد همه باشگاه های دنیا فقط 50 درصد دستمزد این فصل بازیکنان و مربیان خود را پرداخت کنند باز این باشگاه پرسپولیس است که به خاطر اشتباهات مدیرانش بیشترین ضرر مالی در صورت ناتمام ماندن لیگ برتر و تکرار مجدد آن خواهد کرد. از این جهت که در هر صورتی محکوم به پرداخت پول گابریل کالدرون و همچنین طلب 6 میلیاردی باشگاه شهر خودرو است.

انتهای پیام/

 

منبع: آنا

کلیدواژه: پرسپولیس فوتبال لیگ برتر مسابقات لیگ برتر ناتمام ماندن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۵۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو غایب بزرگ سپاهان در بازی حساس با پرسپولیس

«رضا اسدی» به بازی انتقامی خودش با پرسپولیس هم نمی‌رسد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ رضا اسدی هافبک و مهاجم تیم فوتبال سپاهان بازی با پرسپولیس را هم از دست داد. این بازیکن به دلیل مصدومیت، در چند بازی اخیر تیمش به میدان نرفته است و مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارد.

 بر اساس این گزارش، فرشاد احمدزاده هم دیگر مصدوم سپاهان است که برای حضور در بازی با پرسپولیس وضعیت مبهمی دارد. کادر پزشکی سپاهان در تلاش برای رفع مصدومیت این بازیکن است تا به بازی روز چهارشنبه برسد.

دیگر خبرها

  • اجرای ناقص و ناتمام قوانین یکی از اشکال‌های قانون‌گذاری است
  • روز فوق‌العاده شروین بزرگ بعد از یک سال و 8 ماه
  • «اراک» دردسر بزرگ سرمربی پرسپولیس
  • حمله به رکورد ۳ مربی بزرگ قرمز و آبی | او می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!
  • دو غایب بزرگ سپاهان در بازی حساس با پرسپولیس
  • حسرت بزرگ پرسپولیس: مجتبی حسینی!
  • فروش میلیون دلاری شاهکار ناتمام
  • از درشکه تا اتومبیل؛ یک قرن فرهنگسازیِ ناتمام
  • گل دوم شروین بزرگ به پرسپولیس (آلومینیوم اراک 3-4 پرسپولیس)
  • گل تماشایی شروین بزرگ به پرسپولیس در دقیقه 90+5 (آلومینیوم اراک 2-2 پرسپولیس)